Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ford Mustang 2015 skutečně přibral, metrák to ale není
13.6.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Nárůst hmotnosti nového Mustangu není tak dramatický, jak říkal úpravce Steeda, přesto kilo navíc má. GT s plátěnou střechou je pochopitelně nejtěžší.
Dřívější zprávy o hmotnosti nového Fordu Mustang byly poměrně znepokojivé, tuner Steeda Autosports totiž údajně zjistil, že šestá generace americké ikony přibrala 90 - 135 kg oproti již tak nijak lehké generaci páté. To, jak se nyní můžeme přesvědčit díky oficiálním údajům Fordu, není tak docela pravda. Ostatně, i Steeda přiznala, že nárůst hmotnosti více odhadla, než změřila.
Tabulky hmotnosti údajně zveřejnil jeden z amerických dealerů Fordu. Vidíme tedy, že nový Mustang na váze ukáže v závislosti na variantě od 1 593 do 1 747 kilogramů. Nejtěžší je samozřejmě Convertible s osmiválcem a automatickou převodovkou, které přibralo 27 kg. Kupé s V8 a manuálem na váze ukáže 1 680 kilogramů, ztěžklo tedy o 39 kg. Dá se očekávat, že ostřejší verze, jako např. Shelby GT500, se vahou postaví ještě výše, jak to vidíme u páté generace.
Oproti trendu, že nové generace aut jsou lehčí než ty dosluhující, je to i tak překvapivé. Navíc je třeba dodat, že předchozí Mustang nebyl zrovna lehkým autem. Nárůst hmotnosti nicméně není 90 kilogramů, nýbrž v případě nejlehčího modelu jen 5 kg. To však nyní je čtyřválcová varianta; pokud si pod kapotu zákazník vybere V6, hmotnost se zvedne o 11 kg. Plátěná střecha přidává u každé verze okolo 60 kilogramů a také 13 milimetrů na výšku - je vysoká 139,4 cm oproti 138,1 centimetrů uzavřené karoserie. Vidíme také další rozměry - šestá generace Mustangu bude 478 cm dlouhá, 191,5 cm široká a rozvor bude činit 272 cm.
Přesné informace o výkonu zatím stále nejsou známé, třebaže kolonky v tabulkách pro tato data jsou. Musíme se tak spokojit s již déle známými informacemi, že šestiválec podá nejméně 300 koní a 365 Nm, čtyřválec EcoBoost nepůjde pod 305 koní a 406 Nm a výkon pětilitrové V8 Coyote bude více než 420 koní a 528 Nm.


Zveřejněné tabulky hovoří o rozměrech nového Fordu Mustang v palcích a jeho váze v librách, metrákový nárůst se nekoná
Že bude pod kapotu nového Mustangu možno objednat tři motory, už víme dlouho. Na přesné údaje o výkonu však stále čekáme
Zdroj: Jalopnik
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejnovější články
Zájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 3 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva