Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ford Focus Individual: personalizace i pro konfekci
11.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Různé programy personalizace aut nejsou pouze výsadou luxusních automobilových značek. O něco podobného se pokouší VW anebo také Ford.
Mnichovská značka kdysi nazvala program komplexních úprav svých automobilů příznačným slovem Individual. Spočíval v nabídce speciálních i na přání míchaných laků, lepšího čalounění nebo třeba montáží kvalitnějších a dražších dřevěných intarzií. Patent na označení ale BMW evidentně nemá. Něco podobného a pod identickým jménem funguje také u Fordu, i když v poněkud menším rozsahu.
Ford Individual je nabízený evropské klientele a obsahuje pakety pro úpravu exteriéru a interiéru. O co přesně jde, docela dobře demonstruje aktuální model Focus. V rámci továrního tuningu dostal větší, specifická osmnáctipalcová kola, sadu spoilerů zahrnující nástavce pro oba nárazníky a prahy, prodlouženou odtrhovou hranu střechy nebo výraznější barvou lakované třmeny.
Kabinu zdobí kožené čalounění v odstínech Black nebo Cognac, přičemž potažená jsou nejen sedadla, ale také panely dveří či opěrky. Součástí nadstandardní výbavy je rovněž elektrické ovládání sedačky řidiče a vyhřívání pro cestující sedící vpředu.
Ford Focus Individual bude k mání jako pětidveřový hatchback nebo kombi a dodávaný pouze s jedním ze dvou motorů. Zákazník si může poručit buď zážehový Ecoboost o objemu 1,6 litru a výkonu 180 koní, systémem stop-start a šestistupňovým manuálem, anebo ve verzi 2,0 TDCi se 163 koňskými silami a za příplatek i s dvouspojkovou převodovkou.
Český ceník Fordu sadu Individual již zná, zatím ale obsahuje pouze paket pro interiér, který stojí necelých 57 tisíc. Jinde ale seženete i kompletně přestavěná auta, přičemž za benzínový hatchback zaplatíte třeba v Itálii 26 500 Eur.


Tovární tuning Fordu se v případě programu Individual omezuje pouze na vizuální změny
Zdroj: Omniauto.it
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Většina automobilek spílá Trumpovi za nová cla na auta, jedna ale nazývá věci pravými jmény: Může za to EU
28.3.2025Volvo žádá majitele tisíců dobíjecích aut, aby je okamžitě přestali nabíjet. Hoří, tedy pardon, stíhají je „termální události”
28.3.2025Někdo najel s nezničitelným Mercedesem 1,4 milionu km a prodává ho dál, pro současný Mercedes je to hořká pilulka
28.3.2025Japonci znovu staví legendární americké muscle cary z levné Hondy Civic, teď dokonce i v její nejúspornější verzi
28.3.2025Peugeot nedokáže rozprodat ani 14 elektrických 308 na celém kontinentu, auto nechce prakticky nikdo
28.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva