Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Fiat Tipo S: ostřejší verze odhalena únikem, tváří se statečně
9.12.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Fiat letos nové Tipo nabídne jen v Itálii, příští rok s ním ale zkusí okouzlit i neitalské publikum. A nezůstane při tom jen u nudných standardních verzí.
Tipo je slavné jméno geniálně jednoduše střiženého auta Ercola Spady, na které se Italové zdráhali navázat. Přišlo Bravo, přišlo Stilo, přišlo nové Bravo, jenže ani s jedním se znovu nedostavil úspěch původního modelu. Jen jménem to jistě nebylo, ale pokud Fiat chce začít tam, kde minule skončil vrátit se k osvědčené značce není špatný nápad. A tak tu máme Tipo zbrusu nové, křupavé a kakaové.
Zatím jde tedy jen o sedan, který automobilka nabídne pouze doma, v Itálii, ale zřetelně na cestě je i hatchback, který má minimálně u nás a v Evropě vůbec mnohem lepší šance navázat na úspěchy svého předchůdce. Jak se mu to bude dařit, to je dnes obtížné odhadovat, je ale pravděpodobné, že srdce zákazníků se nebude snažit zokupovat jen standardními verzemi, což zmínky o italské Dacii naznačovaly.
Evropský patentový úřad totiž na svém webu vystavil dokumenty k registraci designu verze S. Zde ji vidíme jako Aegea, ale to je jedno a to samé auto. Zajímavější je design - vidíme nižší stavbu, „zčernění” chromových prvků, upravený přední nárazník, prahy a především zadní nárazník s neskromným difuzorem (či spíše jeho imitací) a dvojicí velkých koncovek výfuku. Vše pak podtrhují decentní „rychlé pruhy” s nápise 356 S - 356 je kódové označení nového Tipa.
Zejména při pohledu zezadu se tento stroj netváří skromně, ale pochopitelně, toto zveřejnění nemusí znamenat nic. Registrace nezakládá výrobu a nový střih neznamená i dynamický švih. Věřme ale, že Italové využijí přešlapování konkurentů, toho českého nevyjímaje, a nabídnou jednoduchý, přiostřený stroj s trochu výkonnějším motorem, který bude rozdávat radost i za relativně malé peníze. Tohle Fiat uměl, tak proč se nevrátit i k tomu...


Fiat Tipo S může být také jen designová záležitost či dokonce nic. Věřme ale spíše v ostřejší dostupný kompakt
Zdroj: Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025Lamborghini po fatálním selhání dává ruce pryč od ostrého elektrického Hyundai: Nechci simulaci spalovacího auta, říká šéf
23.3.2025Fiasko Mercedesu s absurdní hybridizací ostrých modelů dostalo nový rozměr, tisícům aut selhává pohon
23.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva