Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Fiat Tipo S: ostřejší verze odhalena únikem, tváří se statečně
9.12.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Fiat letos nové Tipo nabídne jen v Itálii, příští rok s ním ale zkusí okouzlit i neitalské publikum. A nezůstane při tom jen u nudných standardních verzí.
Tipo je slavné jméno geniálně jednoduše střiženého auta Ercola Spady, na které se Italové zdráhali navázat. Přišlo Bravo, přišlo Stilo, přišlo nové Bravo, jenže ani s jedním se znovu nedostavil úspěch původního modelu. Jen jménem to jistě nebylo, ale pokud Fiat chce začít tam, kde minule skončil vrátit se k osvědčené značce není špatný nápad. A tak tu máme Tipo zbrusu nové, křupavé a kakaové.
Zatím jde tedy jen o sedan, který automobilka nabídne pouze doma, v Itálii, ale zřetelně na cestě je i hatchback, který má minimálně u nás a v Evropě vůbec mnohem lepší šance navázat na úspěchy svého předchůdce. Jak se mu to bude dařit, to je dnes obtížné odhadovat, je ale pravděpodobné, že srdce zákazníků se nebude snažit zokupovat jen standardními verzemi, což zmínky o italské Dacii naznačovaly.
Evropský patentový úřad totiž na svém webu vystavil dokumenty k registraci designu verze S. Zde ji vidíme jako Aegea, ale to je jedno a to samé auto. Zajímavější je design - vidíme nižší stavbu, „zčernění” chromových prvků, upravený přední nárazník, prahy a především zadní nárazník s neskromným difuzorem (či spíše jeho imitací) a dvojicí velkých koncovek výfuku. Vše pak podtrhují decentní „rychlé pruhy” s nápise 356 S - 356 je kódové označení nového Tipa.
Zejména při pohledu zezadu se tento stroj netváří skromně, ale pochopitelně, toto zveřejnění nemusí znamenat nic. Registrace nezakládá výrobu a nový střih neznamená i dynamický švih. Věřme ale, že Italové využijí přešlapování konkurentů, toho českého nevyjímaje, a nabídnou jednoduchý, přiostřený stroj s trochu výkonnějším motorem, který bude rozdávat radost i za relativně malé peníze. Tohle Fiat uměl, tak proč se nevrátit i k tomu...
Fiat Tipo S může být také jen designová záležitost či dokonce nic. Věřme ale spíše v ostřejší dostupný kompakt
Zdroj: Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 6 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva