Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari svolává LaFerrari kvůli nebezpečí požáru, oficiálně to ale popírá
17.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Podle dostupných zpráv, kterých není mnoho, je potřeba potáhnout palivovou nádrž LaFerrari nevodivým lakem. Auto při tom musí být řádně rozebráno.
Je obecně známo, že některé italské supersporty rády hoří, ale v poslední době se podobné incidenty nevyhýbaly ani Němcům - jistě si vzpomenete, jak Porsche doporučilo majitelům 911 991 GT3 s nimi radši nejezdit, protože rády hořely a Porsche nevědělo proč. LaFerrari s tím problém nemělo, alespoň ne takto plošně.
Podle nových informací - které však oficiální cestou Ferrari popírá - byla vyhlášena svolávací akce na všechny LaFerrari právě z toho důvodu, že by mohly vzplanout. Jak u Ferrari bývá nepříjemným zvykem, nikdo nesmí mluvit, takže informací skutečně není mnoho. Oficiálně se hovoří o údržbě kvůli laku nebo kvůli upravení něčeho na palivové nádrži. Jenže další zprávy říkají, že palivová nádrž dostává speciální nevodivý lak, aby se zabránilo případnému vzplanutí.
Podle dostupných informací je tato „údržba” docela náročná, auta se při ní musí doslova rozebrat, aby si mechanici zjednali přístup k součástkám k úpravě. Fotografie z nizozemského Autoblogu ukazuje vůz bez celého pohonného ústrojí, takže v podstatě bez zadní půlky auta. Zelený stroj níže patří údajně zpěvákovi Jayovi K a ten tak moc rozebraný není, ale možná se na něm jen začíná pracovat.
Ferrari by samozřejmě mohlo přiznat chybu, všechna LaFerrari jsou už stejně prodaná. Jenže to pravděpodobně neudělá, soudě dle klacků, které házelo pod nohy Top Gearu v otázce srovnání s McLarenem P1 a Porsche 918. Dost možná se tak budeme muset spokojit s těmito informacemi o nesvolávací neakci, při níž byla LaFerrari jen tak mimochodem částečně přelakována...
Pro úpravu je pravděpodobně nutno LaFerrari rozebrat skutečně důkladně
Zdroje: The Supercar Kids, Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 9 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva