Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari se asi spletlo a vtípek pro 1. duben pustilo ven o 14 dnů dřív. Jak jinak by se mohlo začít prodávat tohle?
dnes | Petr Miler
Být apríl, zacukají nám koutky, vlažně zatleskáme a jdeme dál. Jenže je polovina března a opravdu nevíme, co si o tom myslet. Prodávat tohle se vší vážností a ještě tomu říkat „čepice pro kamioňáky”, nám přijde jako docela troufalý nápad.
Nemám rád laciný oplzlý humor, ale pokud s ním někdo v tomto případě přišel, pak to nejsme my. A pokud to není humor, pak je to projev vážně svérázného vkusu. Buď jak buď, Ferrari s Pumou začalo prodávat nový oficiální „merch”, tedy značkové zboží spojené s působením slavné italské značky v seriálu Formule 1. A ještě jsem nenarazil na nikoho, kdo by se na něj nepodíval a neřekl něco ve stylu: „To jako vážně?”
To podstatné můžete vidět níže. Puma pro letošní rok s Ferrari nevymyslela nic lepšího, než že na klasickou rudou čepici s neméně klasickým černo-žlutým logem Scuderie přidala jakési bílé cákance. Zvlášť na chlapci, který působí dojmem, že jeho nejoblíbenější písní bude „Love in this Club” od Ushera, to působí všelijak. Tak nezvládl konzumaci jesenky? Nebo měl nehodu s balzámem po holení? Možná, ale podívejte se na ty kalhoty. To už je moc.
Korunu všemu dávají autoři tím, že čepici říkají „Ferrari Race Trucker Cap”, tedy něco jako kšiltovka pro kamioňáky. Ne snad, že by řidiči kamionů nenosili baseballky, nepřijdou nám ale jako úplně typičtí uživatelé. A víc než co jiného to vrací vzpomínky na další píseň: „U Humpolce v příkrým kopci často bouraj' politici, Láďa vždycky zapálí si camelku jak dobrodruzi. U Křížů si koupí žvejku, velkej stejk a pěknou holku, na cestě je chlapům smutno, zvlášť když nemaj'...” Však to znáte.
Buď tohle někdo vymyslel jako humor pro 1. duben a někdo jiný z obou firem to nepochopil. Nebo jde o marketingovou provokaci s tím, že cokoli, o čem se mluví, je dobré. Anebo je zas jednou někdo totálně mimo, když si neuvědomil, co za asociace to způsobí. A to jsme mírní, na rozdíl třeba od kolegů z Jalopniku. Posuďte sami, my už to raději necháváme bez dalšího komentáře...




Kolekce Ferrari a Pumy pro 1. duben? Možná, teď se ale dá normálně koupit, tak asi něco neklaplo, jak mělo. Foto: Puma, tiskové materiály
Zdroje: Puma/Ferrari, Jalopnik
Bleskovky
Ferrari se asi spletlo a vtípek pro 1. duben pustilo ven o 14 dnů dřív. Jak jinak by se mohlo začít prodávat tohle?
dnesRichard Hammond a James May se po letech vrátili do míst, kde točili Top Gear, nechápali nic
včeraAby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
15.3.2025
Nejčtenější články
Výroba aut v Evropě se propadla na roky nevídaná minima, devastaci místního průmyslu už asi zachrání jen zázrak
15.2.2025Mercedes musí po letech sebepoškozování propustit 20 tisíc lidí, aby přežil. Programu úspor říkají zaměstnanci „seznam hrůzy”
16.2.2025Pokud „nedáváte” interiéry moderních aut, i v roce 2025 si můžete koupit tohle. A nebudete sami, ráj tlačítek a táhel pořád letí
16.2.2025Současný stav v Nizozemsku předem ukazuje EU, co způsobí nesmyslným vnucováním elektrických aut všem
16.2.2025Nová levná Lada předčasně odhalila kompletní rozsah cen, pro Čechy jsou jako z říše pohádek
16.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva