Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari LaFerrari FXX K Evoluzione: přijde ještě ostřejší LaFerrari, ale ne hned
6.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ještě výkonnější varianta LaFerrari s ještě nižší hmotností je jistotou. Podle Marca Geného ale v příštích dvou letech na trh nedorazí.
Striktně okruhové Ferrari LaFerrari FXX K je na světě sotva pár týdnů, přesto se již začíná hovořit o jeho evoluční verzi. Ta je de facto jistotou, obdobný krok totiž automobilka z Maranella udělala také v případě modelů FXX a 599XX. Očekávat tedy můžeme lehkou revizi karoserie, se kterou by mohl dorazit vyšší výkon a s největší pravděpodobností rovněž nižší hmotnost. Otázkou však je, kdy bychom se takového provedení mohli dočkat.
„Nemyslím si, že bychom aktuálně dokázali vůz vylepšit,“ říká k tématu Marc Gené, testovací jezdec značky. Zároveň ovšem dodává, že „bez pochyb něco dorazí. Rozhodně to nebude překvapení, zároveň však takový model nečekám v příštích dvou letech. Životní cyklus vozů, jako je tento, se pohybuje okolo deseti let.“
Gené však naznačuje, že onen v úvodu proklamovaný vyšší výkon není příliš reálný. „Aktuálně je FXX K naladěno na 1 050 koní. Nemyslím si, že by v budoucnu měla auta vyšší výkon. Důraz bude nyní kladen spíše na efektivitu a následně na poměr výkonu a hmotnosti. Hmotnost se totiž v budoucnu stane zásadní veličinou.“
Testovací jezdec italské automobilky pak dodává, že dále se Ferrari zaměří na elektroniku, aerodynamiku a nastavení. Verzi FXX K Evoluzione přitom přirovnává k modelu 458 Speciale, který rovněž dorazil ke konci životního cyklu. A jehož některé komponenty převezme nástupce, což platí také o okruhovém modelu.






Ferrrari LaFerrari FXX K se dočká ostřejšího provedení Evoluzione, to ale hned tak nedorazí
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejčtenější články
Mazda najednou končí hned se čtyřmi modely, v Česku tvoří skoro pětinu jejích prodejů
27.3.2025Audi TT se má vrátit v té nejtrapnější možné podobě, vysnil si ho tak sám od reality odtržený šéf
27.3.2025Nový šéf Nissanu ohlásil uprostřed krize obří modelovou ofenzívu, Japonci nabídnou dokonce i vlastní klon Dacie Duster
27.3.2025Vládní průzkum v Nizozemsku potvrdil, že většina majitelů elektromobilů bude chtít zpět svá spalovací auta
27.3.2025Němci si pohráli se smečkou dvanáctiválcových SUV Ferrari, vedle jejich zvuku blednou i současné Formule 1
27.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva