Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari 488 GTB na živých fotkách a videu ukázalo „vnitřnosti“ i podvozek
20.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Potenciální klientela si mohla ještě před Ženevou vychutnat 670 koní, které v rámci svých povinností koučoval jezdec F1 Sebastian Vettel.
Nový italský plnokrevník bude mít výstavní premiéru až za pár dní na ženevském autosalonu, ta je však určena zejména pro veřejnost. Potenciální klientele se ovšem Ferrari 488 GTB již ukázalo na privátní akci. Koupěchtiví zákazníci se přitom nemuseli omezovat pouze okukováním exteriéru a usednutím do interiéru, neboť k dispozici byl také částečně „vykuchaný“ exemplář. A aby toho nebylo málo, pak zpoza dvojice sedadel byl vytažen rovněž motor.
Ferrari tak plně odhalilo novou pohonnou jednotku, které sice zůstalo osm válců, ale jež atmosférické plnění vyměnila za dvojici turbodmychadel. Objem motoru pak byl snížen ze 4,5 litrů na 3,9 l, výkon ovšem razantně poskočil z 570 na 670 koní. S touto silou je navíc spojena působivější jízdní dynamika, neboť stovku zdolá novinka do tří sekund, dvoustovku za 8,4 s a maximálně zvládne 330 km/h. Počítat pak rovněž můžeme s nižší spotřebou 11,4 l/100 km.
Kromě motoru se u Ferrari zaměřili také na zlepšení odezvy od podvozku, pročež změnami prošel také systém Side Slip Angle Control. Ten řidiči umožňuje jízdu bokem až do chvíle, než zjistí ztrátu kontroly nad vozem a zasáhne. Dosud přitom tyto korekce nebyly plně přirozené a přesné, tento nešvar však má novinka napravit díky tomu, že kromě systému F1-Trac a zadního diferenciálu E-Diff spolupracuje také s aktivními tlumiči.
Dodat pak již můžeme snad pouze perličku z bulváru, jež se týká australského představení, které mapuje níže přiložené video. Z něj je vidět, že nový jezdec týmu Scuderia Ferrari Sebastian Vettel se již chopil svých marketingových povinností a nový model přivezl přímo mezi dotyčné. Následně pak odpovídal na mnohé dotazy, to však již autor nezachytil. Jistou nápravu vám ovšem přináší video oficiální.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.
Novým Ferrari 488 GTB se návštěvníci privátní akce značky mohli pokochat ze všech možných úhlů
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále je 5 volných míst včera 10:58
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
před 5 hodinami - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
před 7 hodinami - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
před 8 hodinami - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
před 9 hodinami - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva