Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari 488 GTB je v konfigurátoru, takhle vypadá v britské závodní zelené
27.4.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský plnokrevník je spojován především s červeným nebo žlutým odstínem karoserie. Ferrari však nabízí více barev i množství karbonových doplňků.
V loňském roce se zjevně začala psát nová kapitola v historii Ferrari. Italská automobilka totiž na počátku roku představila facelift modelu California, pod jehož kapotou se objevil přeplňovaný motor. Pár měsíců na to ovládly firmu mocenské boje ne nepodobné těm, které aktuálně zmítají koncernem VW Group. V případě Ferrari z nich vítězně vyšel šéf koncernu FCA Sergio Marchionne, který následně rozhodl o vstupu značky na burzu.
Pro letošek automobilka pokračuje v nastolené strategii, což nejlépe deklaruje model 488 GTB, nástupce vynikajícího Ferrari 458 Italia. I tato novinka se pyšní přeplňovaným motorem, jeho přítomnost pod kapotou však v nás vzbuzuje větší rozpaky než u zmiňované Californie. Nikoliv kvůli nedostačující dynamice, ta bude jistě více než působivá. Absence jadrného zvuku na oficiálním videu ale zamrzí a to je přitom jen puncem rozpaků, které přeplňovaný motor pod kapotou takového modelu vzbuzuje. Smutné je, že Ferrari ví, že turba jsou špatné řešení, navenek je ale falešnými argumenty hájí.
Je samozřejmě otázkou, jaká bude realita, prozatím však převládají spíše obavy nad nadějemi. Tuto skutečnost ale nyní ponechme stranou a soustřeďme se na novinky, jež souvisejí se spuštěním oficiálního konfigurátoru. Ten bohužel nezahrnuje ceny, pročež vám neřekneme, na jak vysokou sumu můžete nový model z Maranella vyšponovat. Nicméně pohrát si s ním můžete dostatečně.
My jsme přitom sáhli po neobvyklé konfiguraci, která zvenčí počítá se zelenou barvou Verde British, jež je přeci jen příznačnější pro britské modely. Tu jsme doplnili 20palcovými kovanými ráfky v černém odstínu a žlutými brzdovými třmeny, opomenuty pak nebyly ani veškeré myslitelné karbonové doplňky.
Dovnitř se pro změnu nastěhovala sedadla Daytona Racing Seats čalouněná v odstínu Sabbia, který zdobí zelené prošívání. Žlutý nádech pak mají i koberečky nebo otáčkoměr. Možností je ovšem daleko více, přičemž jak jsme zmínili výše, prozkoumat je můžete sami...



V historickém zeleném odstínu nevypadá Ferrari 488 GTB příliš vyzývavě. Po dané barvě tedy nejspíše sáhne jen málokdo
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včeraTohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva