Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
F&M Mugello: rýsuje se nový italský supersport s motorem uprostřed
8.12.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Má to být lehký, výkonný a závodními stroji inspirovaný vůz. Chce přebrat jejich chování a lišit se od nich „vytříbeným stylem a pozorností k detailu“.
Italská karosárna F&M alias Faralli & Mazzanti, kterou založili Walter Faralli a Luca Mazzanti, vyrukovala v roce 2005 s prototypem sportovního kupé Antas V8 GT. Od roku 2009 pak malosériově vyráběli model Vulca S s převrtaným desetiválcem z BMW M5 a alternativně také s agregátem V12 (projekt byl prodán a dnes se vyrábí jako Aquila Diva). Teď zveřejnili lehce zatmavené fotografie nové typové řady, která ponese jméno Mugello.
Lidé od F&M neprozradili technická data, víme ale, že jde o jejich vůbec první stroj s motorem uprostřed. To lze samozřejmě poznat i podle mohutného nasávání na bocích a tvarů vozu vzešlé z nápadů šéfdesignéra Zsolta Tarnoka (a částečně také od Mazzantiho) nedávají moc prostoru pro jinou koncepci. Kromě toho tuto domněnku potvrzuje také náporové nasávání vyvedené na střechu ve stylu Pagani Zonda.
Informace doprovázející Mugello jsou momentálně poněkud nejasné. Tvrdí se, že by mělo vzniknout pouze pět exemplářů, není ovšem jasné, jestli půjde o roční nebo celkovou produkci. Bez ohledu na konečný počet bude každý vůz postavený ručně, podle speciálních požadavků majitele. A to znamená, že vyobrazená světla s LED anebo zpětná zrcátka vztyčená na stopkách nemusí být definitivní. S prezentací vozu se počítá v příštím roce buď v Ženevě anebo na některé z akcí typu Concours d’Elegance či Louis Vuitton Classic.
Faralli & Mazzanti má v plánu vyrábět maximálně pět aut ročně. Ferrari a Lamborghini jsou proti tomu jen obyčejná konfekce.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před hodinou - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 2 hodinami - Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie