Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
F&M Mugello: rýsuje se nový italský supersport s motorem uprostřed
8.12.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Má to být lehký, výkonný a závodními stroji inspirovaný vůz. Chce přebrat jejich chování a lišit se od nich „vytříbeným stylem a pozorností k detailu“.
Italská karosárna F&M alias Faralli & Mazzanti, kterou založili Walter Faralli a Luca Mazzanti, vyrukovala v roce 2005 s prototypem sportovního kupé Antas V8 GT. Od roku 2009 pak malosériově vyráběli model Vulca S s převrtaným desetiválcem z BMW M5 a alternativně také s agregátem V12 (projekt byl prodán a dnes se vyrábí jako Aquila Diva). Teď zveřejnili lehce zatmavené fotografie nové typové řady, která ponese jméno Mugello.
Lidé od F&M neprozradili technická data, víme ale, že jde o jejich vůbec první stroj s motorem uprostřed. To lze samozřejmě poznat i podle mohutného nasávání na bocích a tvarů vozu vzešlé z nápadů šéfdesignéra Zsolta Tarnoka (a částečně také od Mazzantiho) nedávají moc prostoru pro jinou koncepci. Kromě toho tuto domněnku potvrzuje také náporové nasávání vyvedené na střechu ve stylu Pagani Zonda.
Informace doprovázející Mugello jsou momentálně poněkud nejasné. Tvrdí se, že by mělo vzniknout pouze pět exemplářů, není ovšem jasné, jestli půjde o roční nebo celkovou produkci. Bez ohledu na konečný počet bude každý vůz postavený ručně, podle speciálních požadavků majitele. A to znamená, že vyobrazená světla s LED anebo zpětná zrcátka vztyčená na stopkách nemusí být definitivní. S prezentací vozu se počítá v příštím roce buď v Ženevě anebo na některé z akcí typu Concours d’Elegance či Louis Vuitton Classic.




Faralli & Mazzanti má v plánu vyrábět maximálně pět aut ročně. Ferrari a Lamborghini jsou proti tomu jen obyčejná konfekce.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
V Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
včeraČtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Aukce ukázala, jak krutě málo zbývá v rukou majitelům Tesel původně za 3,2 milionu už po 3 letech, Ferrari by je vyšlo levněji
10.3.2025Od původní Neue Klasse k ošizené vizi budoucnosti: Která generace interiérů BMW je podle vás nejlepší?
10.3.2025Nový velký model levné značky VW se nakonec prodává ještě levněji, víc než Škoda Octavia nabízí za 317 tisíc Kč
10.3.2025Už první STK neprojde každá čtvrtá Tesla, hlásí z Dánska. Šok? Spíš další potvrzení dávno zřejmého
10.3.2025Kia se vysmívala Elonu Muskovi na sociálních sítích dost nevhodným způsobem, po vlně kritiky vše stáhla
11.3.2025
Živá témata na fóru
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.09. 09:05 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 04.09. 09:03 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.09. 09:00 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.09. 08:58 - řidičBOB
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.09. 08:11 - spooon
- Detektory policejních radarů 04.08. 20:38 - Brus
- Mercedes - auto pro masy 04.08. 19:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.08. 17:46 - stst2