Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Extrémní Corvette ZR1 zuří na Ringu, s prototypem Mercedesu si hraje jak s myší
20.8.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Vrcholem nabídky současné generace Corvette bude znovu verze ZR1. Motor ji zůstane vepředu, nezdá se ale, že by ji to mělo jakkoli brzdit.
Zatím nejostřejší Chevrolet Corvette generace C7, provedení Z06, je zhruba stejně výkonné jako verze ZR1 předchozí generace C6. Mimo jiné i proto se ozývaly hlasy, že Corvette C7 ZR1 vůbec nevznikne, nebo že bude mít motor uprostřed. Ani jedno z toho není pravda - nová C7 ZR1 už testuje na Severní smyčce Nürburgringu.
Jak se můžete podívat na videu i na obrázcích z něj, nemá motor uprostřed. Tvarem karoserie je to pořád „stará” dobrá Corvette C7, jen má na zádi gigantické křídlo, snad po vzoru [[0000027731 Viperu ACR”. Vpředu zase vidíme gigantické nasávací otvory, a to i ve srovnání s neskromně vyhlížející verzí Z06.
Co je pod kapotou, zatím není jasné. Podle některých zdrojů to má být 6,2 V8 LT5, ovšem ten je podle jiných pro relativně malou příď 'Vette příliš široký a ZR1 dostane silnější verzi stávající V8 LT4, která pracuje v základní Stingray i v Z06. Už tam ale má problémy s teplem při větší zátěži po delší dobu, takže pro ZR1 by muselo být pořádně vylepšeno chlazení.
Právě to by ale mohlo vysvětlovat ony ohromné nasávací otvory na přídi. Pokud byste se podivovali nad podivnými nástavci výfuků, tak ty mají prototypy kvůli hlukovým omezením na trati. Měří se jen zprava, proto směřují doleva, jak prosté.
Corvette C7 ZR1 je zatím označována jako modelový rok 2018, což znamená, že by se měla představit ještě letos a jak sami můžete spatřit, po okruhu poletuje opravdu zběsile za vydatného řevu své V8. A když náhodou narazí na prototyp jiné automobilky, doslova kolem něj proletí, i když kvílící pneumatiky Mercedesu naznačují, že ani ten pilot nešetří...
Ostrá Corvette C7 si brousí zuby na Ringu vskutku nepřehlédnutelným způsobem
Zdroj: Carspotter Jeroen@YouTube
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Pouť kdysi nadějné nové značky elektrických aut končí krachem, dluhy v řádu desítek miliard už není s to splácet
před 5 hodinami - Škoda už testuje svůj nový vrcholný model, má dostat další jméno bez nápadu, techniku bez invence
před 7 hodinami - Policii výslovně zakázali pouštět se do honiček s ujíždějícími řidiči, v New Yorku čtvrtina z nich končí nehodami a zraněními
před 8 hodinami - Požáry elektromobilů v parkovacích domech jsou „zásadní problém”. V Nizozemsku jich násobně přibývá, zákazů též
před 10 hodinami - K mání je dodnes skoro nová Škoda Octavia II s legendárním motorem 1,9 TDI, něco takového už se dávno nevidí
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva