Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Eterniti Hemera: venku je další obrázek, na vývoji vozu se podílí ex-pilot F1
5.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Jak se zdá, sportovní crossover nové londýnské značky Eterniti není pouze marketingové cvičení na téma jak propagovat virtuální produkt, ale jejich stroj nazvaný Hemera se ve Frankfurtu opravdu objeví.
A konečně máme možnost udělat si alespoň přibližný obrázek, jak bude vypadat a hádat, co to bylo původně. Jak jsme si řekli při prvním představení, Hemera není zcela svébytný vůz, ale jeho základ vychází z již existujícího SUV. Možná si uděláme z ostudy kabát, ale podle zadní části a sklonu D-sloupku to vypadá, že první model Eterniti má něco společného s druhou generací Porsche Cayenne s výrazně vytaženými blatníky. Příď je ale trochu podobná mixu Astonu Martin a Ferrari 575, takže to berte jako velmi hrubý nástřel.
Tajemný dárce orgánů měl poskytnout poslední generaci nejlepší platformy SUV, přičemž britští inženýři měli za úkol modifikovat zavěšení, postavit ještě lepší interiér, než byl ten původní, použít panely z karbonového kompozitu a dodat vyšší výkon.
Podle britského Autocaru se do tohoto projektu aktivně zapojil bývalý pilot formule 1 Johnny Herbert a také Alastair Macqueen, někdejší inženýr firmy Jaguar, který byl odpovědný za vývoj typu XJ220 a stál za obrovským úspěchem značek Bentley a Jaguar v Le Mans. I když vůz bude poprvé oficiálně představen za týden, jména Herbert a Macqueen staví celý projekt do zcela jiného, značně důvěryhodnějšího světla.
Hemera s pohonem všech kol se na výstavě IAA ve Frankfurtu objeví v roli prototypu a první sériové vozy mají být zákazníkům doručeny v příštím roce. Eterniti o svém voze mluví jako o „Super-SUV poskytujícím novou úroveň luxusu, prostoru a výkonů“. Však si za to nechají pořádně zaplatit - mluví se o ceně 150 tisíc liber (4,2 milionu korun). Eterniti za tuto částku slibuje špičkovou kabinu na úrovni nejluxusnějších limuzín, samostatná sklopná sedadla vzadu, iPady nebo chladicí boxy na nápoje.
Eterniti Hemera na obou zatím uvolněných obrázcích
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 6 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024 - Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva