Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Eterniti Hemera: venku je další obrázek, na vývoji vozu se podílí ex-pilot F1
5.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Jak se zdá, sportovní crossover nové londýnské značky Eterniti není pouze marketingové cvičení na téma jak propagovat virtuální produkt, ale jejich stroj nazvaný Hemera se ve Frankfurtu opravdu objeví.
A konečně máme možnost udělat si alespoň přibližný obrázek, jak bude vypadat a hádat, co to bylo původně. Jak jsme si řekli při prvním představení, Hemera není zcela svébytný vůz, ale jeho základ vychází z již existujícího SUV. Možná si uděláme z ostudy kabát, ale podle zadní části a sklonu D-sloupku to vypadá, že první model Eterniti má něco společného s druhou generací Porsche Cayenne s výrazně vytaženými blatníky. Příď je ale trochu podobná mixu Astonu Martin a Ferrari 575, takže to berte jako velmi hrubý nástřel.
Tajemný dárce orgánů měl poskytnout poslední generaci nejlepší platformy SUV, přičemž britští inženýři měli za úkol modifikovat zavěšení, postavit ještě lepší interiér, než byl ten původní, použít panely z karbonového kompozitu a dodat vyšší výkon.
Podle britského Autocaru se do tohoto projektu aktivně zapojil bývalý pilot formule 1 Johnny Herbert a také Alastair Macqueen, někdejší inženýr firmy Jaguar, který byl odpovědný za vývoj typu XJ220 a stál za obrovským úspěchem značek Bentley a Jaguar v Le Mans. I když vůz bude poprvé oficiálně představen za týden, jména Herbert a Macqueen staví celý projekt do zcela jiného, značně důvěryhodnějšího světla.
Hemera s pohonem všech kol se na výstavě IAA ve Frankfurtu objeví v roli prototypu a první sériové vozy mají být zákazníkům doručeny v příštím roce. Eterniti o svém voze mluví jako o „Super-SUV poskytujícím novou úroveň luxusu, prostoru a výkonů“. Však si za to nechají pořádně zaplatit - mluví se o ceně 150 tisíc liber (4,2 milionu korun). Eterniti za tuto částku slibuje špičkovou kabinu na úrovni nejluxusnějších limuzín, samostatná sklopná sedadla vzadu, iPady nebo chladicí boxy na nápoje.


Eterniti Hemera na obou zatím uvolněných obrázcích
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
před 2 hodinamiHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
včeraStarý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- BMW R 12 G/S 2025: syrová zábava v terénu včera 13:42
- COTA 2025: Vítězem Bagnaia, lídrem A. Marquez 30.3.2025
- Jake Dixon suverénním vítězem v Austinu, Salač out 30.3.2025
- Prvním vítězem na COTA se stal Rueda 30.3.2025
- Toprakův portugalský hattrick 30.3.2025
Nejnovější články
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
před 2 hodinamiŠkoda končí se svým dlouholetým sloganem, Simply Clever jsou její auta stále míň
před 3 hodinamiEvropské automobilky chtějí zpátky do Ruska. Renault má šanci, VW tam rozprodávají díly za pakatel. Převodovky za 12, motory za 17 tisíc
včeraČínské Ferrari za cenu Škody se ukázalo na nových fotkách. To bude teprve hit, nabídne 26 typů litých kol
včeraKorejci ukázali nový palubní systém svých aut. Vypadá jako kopie přes 10 let starého systému Tesly
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva