Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Devět LaFerrari na videu z továrny: takhle se dere na svět 8 667 koní
23.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vidět jedno LaFerrari v jakékoli podobě je štěstí. Spatřit jich devět a ještě v různé fázi rozpracovanosti lze asi jen v továrně Ferrari v Maranellu.
Německý novinář a amatérský závodník Matthias Malmedie u nás proslul zejména v souvislosti s kauzou Ferrari F12, jež se v závěru loňského roku řítilo po silnicích v Abú Dhabí rychlostí téměř 350 km/h. Za volantem měl podle původních informací sedět čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel, to však jeho tisková kancelář záhy dementovala. Jaká byla realita, už se asi nikdy nedovíme, ale fakt, že šlo o dílo tuningové společnosti PP Performance leccos naznačuje.
Ať už to bylo jakkoli, Malmedie si tím proti sobě poštval nemalý počet Vettelových fanoušků, ty by ovšem mohl uklidnit jeho nejnovější příspěvek. Německý novinář totiž i navzdory zmiňované kauze patří mezi šťastlivce, kterým byl povolen přístup do továrny Ferrari v Maranellu. A co víc, nikoliv jen do hal, kde se montuje běžná produkce, ale také do míst, kde vzniká exkluzivní LaFerrari.
Aktuálně tedy máme tu čest spatřit hned devět exemplářů z celkové 499kusové produkce, pročež se tedy bavíme o 108 válcích a 8 667 koních. Zároveň si můžeme hybridní supersport prohlédnout nejen v typické rudé barvě, ale také v šedém či černém laku. A aby toho nebylo málo, pak každý kousek je v různém stádiu výroby.
K vidění je rovněž interiér, který je již kompletně hotový a připravený na předání zákazníkovi. Proto v něm kromě kůže a karbonu najdeme také ochrannou bublinkovou fólii. Tím však Malmedieho vizita končí.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
včeraŘízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
1.4.2025Hybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025
Nejnovější články
První elektrická Octavia byla nesmysl a ta příští bude zas. Škoda to tehdy věděla, v mezičase na to zapomněla
před 59 minutamiPro asi nejzábavnější moderní VW už musíte jen do bazaru, kvůli rostoucím cenám radši moc neotálejte
před 8 hodinamiS čínským „Porsche za cenu Octavie” to možná nebude tak slavné. Po nehodě na dálnici vzplálo, tři studentky v něm uhořely
před 9 hodinamiČerpací a dobíjecí stanice nejsou zdaleka to samé. Že je těch druhých v Kalifornii víc než těch prvních, neznamená lautr nic
před 10 hodinamiPoslední rozhovor s vyhozeným šéfem Volva ukazuje, jak totálně mimo byl. Musel jít, „tech guys” autům prostě nerozumí
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.03. 00:23 - Kavis
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.02. 21:32 - Stepan
- Onboard videa 04.02. 17:28 - řidičBOB
- Chlubítko univerzální 04.02. 17:12 - pavproch
- Rychlodotazy 04.02. 17:01 - pavproch
- Politický koutek 04.02. 13:29 - jerry
- Policejní kontroly a měření 04.02. 11:51 - Předseda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.02. 08:10 - řidičBOB