Devět LaFerrari na videu z továrny: takhle se dere na svět 8 667 koní

Vidět jedno LaFerrari v jakékoli podobě je štěstí. Spatřit jich devět a ještě v různé fázi rozpracovanosti lze asi jen v továrně Ferrari v Maranellu.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Devět LaFerrari na videu z továrny: takhle se dere na svět 8 667 koní

23.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Devět LaFerrari na videu z továrny: takhle se dere na svět 8 667 koní

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Vidět jedno LaFerrari v jakékoli podobě je štěstí. Spatřit jich devět a ještě v různé fázi rozpracovanosti lze asi jen v továrně Ferrari v Maranellu.

Německý novinář a amatérský závodník Matthias Malmedie u nás proslul zejména v souvislosti s kauzou Ferrari F12, jež se v závěru loňského roku řítilo po silnicích v Abú Dhabí rychlostí téměř 350 km/h. Za volantem měl podle původních informací sedět čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel, to však jeho tisková kancelář záhy dementovala. Jaká byla realita, už se asi nikdy nedovíme, ale fakt, že šlo o dílo tuningové společnosti PP Performance leccos naznačuje.

Ať už to bylo jakkoli, Malmedie si tím proti sobě poštval nemalý počet Vettelových fanoušků, ty by ovšem mohl uklidnit jeho nejnovější příspěvek. Německý novinář totiž i navzdory zmiňované kauze patří mezi šťastlivce, kterým byl povolen přístup do továrny Ferrari v Maranellu. A co víc, nikoliv jen do hal, kde se montuje běžná produkce, ale také do míst, kde vzniká exkluzivní LaFerrari.

Aktuálně tedy máme tu čest spatřit hned devět exemplářů z celkové 499kusové produkce, pročež se tedy bavíme o 108 válcích a 8 667 koních. Zároveň si můžeme hybridní supersport prohlédnout nejen v typické rudé barvě, ale také v šedém či černém laku. A aby toho nebylo málo, pak každý kousek je v různém stádiu výroby.

K vidění je rovněž interiér, který je již kompletně hotový a připravený na předání zákazníkovi. Proto v něm kromě kůže a karbonu najdeme také ochrannou bublinkovou fólii. Tím však Malmedieho vizita končí.

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.