Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia Lodgy: prohlédněte si detaily rumunského MPV
6.1.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
MPV Lodgy má od včera po premiéře, Dacia k němu k němu ale uvolnila pouhé dvě fotografie a ani s dalšími detaily zrovna nehýřila. Pomohli jsme si k nim sami.
Včerejší odhalení Dacie Lodgy u vás vzbudilo velký zájem a vcelku se tomu nedivíme. Jde na poměry značky o docela atraktivní vůz, který by podle všeho měl nabídnout nejen mimořádnou praktičnost, ale pochopitelně si udržet i velmi nízkou cenu. Problém je v tom, že včerejší premiéra více otázek nastolila než odpověděla a přišla nám tak řada mailů s dotazy na techniku vozu nebo vzhled jeho interiéru.
Bohužel, včerejší odhalení bylo pouze virtuální a my, ani jiní novináři jsme neměli možnost vůz naživo spatřit a tudíž vám nemůžeme sloužit s dalšími detaily, které by neobsahoval včerejší článek. Stejně tak zástupci Dacie mlčí jako hrob a k vzhledu vozu ani technice nejsou ochotni před další fází oficiálního odhalení říci více. Ale to neznamená, že jsme pátrání po dalších detailech vzdali. Alespoň v něčem jsme si poradili sami.
Dacia totiž v mezičase uvolnila oba již publikované snímky ve velmi vysokém rozlišení pro tištěné média, a tak jsme z nich alespoň vyřezali pohledy na zajímavé detaily exteriéru. Můžete si tak pořádně prohlédnout všechna světla, masku chladiče nebo design litých kol. Díky těmto fotkám jsme zkusili alespoň trochu „zašmírovat” v interiéru, vidět jsou ale jen základní kontury palubní desky a „kapličky” přístrojové desky.
Z vašich otázek můžeme odpovědět na jedinou - jak velká musí mít Lodgy kola, aby vypadal právě takto. Odpověď je 16", použité pneumatiky jsou pak 225/65 R16, i to je na jedné z přiložených fotek velmi dobře patrné.
Hlad po opravdových technických detailech a nových pohledech tyto snímky uspokojí jen z velmi malé části, ale víte jak je to s tím srovnáním něčeho a ničeho...
Více z dosud dostupných materiálů k Dacci Lodgy nedostaneme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 7 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 9 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 10 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva