Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia Lodgy: ceny českém trhu nakonec od 214 900 Kč, projděte si kompletní ceník
29.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
S výrobou lidových aut v Evropě začal kdysi Volkswagen. Dnes by tohle označení mohla právem nosit snad jen Dacia. Podívejte se, kolik chce za nový Lodgy.
Způsob, jakým Dacia tlačí na cenu nového pěti až sedmimístného MPV Lodgy, konkurenční značky asi nepotěší. Nejdříve se mluvilo o slušně vypadající částce 250 tisíc, která ale byla po přepočtu z německého trhu odhadem snížená na 236 tisíc.
České zastoupení ale zanedlouho vydalo stručnou informaci, podle níž plánovalo novinku prodávat za 220 tisíc. Už to byla na 4,5 metru dlouhý stroj s velkorysým rozvorem 2 810 mm skoro neuvěřitelná cena, jenže teď je na světě oficiální ceník a realita je ještě růžovější.
Od Dacie Lodgy asi nebude možné očekávat hebké čalounění, měkké plasty nebo špičkové odhlučnění, ale na druhou stranu ji asi také hodně odpustíte, když po vás dealer bude chtít za nejlevnější provedení s atmosférickou šestnáctistovkou o výkonu 82 koní celých 214 900 Kč a po nějaké slevičce možná ještě méně.
Za tuto částku dostanete hodně oholenou verzi Access, která stojí na plechových čtrnáctkách, ale zase má alespoň ABS a čtyři airbagy a jediné, co zde asi bude hodně chybět, je klimatizace, za kterou si nelze ani připlatit. To půjde až u o stupeň vyšší verze Ambiance za necelých 230 tisíc (je manuální a vyjde 15 tisíc) a máte zde už také možnost pořídit si nejlevnější diesel 1,5 dCi o výkonu 90 koní za 285 tisíc.
Vůbec nejdráž vyjde sedmimístné Lodgy 1,5 dCi (107 k) Exception za 370 tisíc, kde připlácíte už jen za metalízu, vyhřívané sedačky a nepochopitelně i za rezervu. Pokud by vás zajímali další podrobnosti, případně technické parametry, můžete se stáhnout kompletní oficiální ceník (PDF, 913 kB) z webu Dacie.











































Pokud by čínské automobilky uspěly v Evropě, jedno důstojného konkurenta s nízkými cenami by mít mohly
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejnovější články
Vyhnaný šéf Nissanu musí koulet očima, jím kdysi zachráněná firma se propadla do nejvyšší ztráty v historii, přesahuje 100 miliard
před 2 hodinamiPrvotina automobilky financované Jeffem Bezosem je tím obyčejným autem, které na trhu chybí, má dokonce okna na kličky
před 3 hodinamiNěmci zkouší znovu utáhnout Číňany na tradiční levný fígl, tentokrát už to nemusí stačit
před 5 hodinamiAť se vám nový nejprodávanější kombík světa líbí nebo ne, máte to jedno, v Evropě ho kvůli místním výmyslům stejně nekoupíte
před 6 hodinamiDlouholetý šéfdesignér Škody teď kope za Číňany a tohle je jeho prvotina v novém dresu
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva