Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně

Příběh povedeného marketingového pokusu o rozčlenění značky Citroën má pokračování. Firma plánuje už brzy představit to nejlepší, co má momentálně k dispozici.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně

19.3.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Příběh povedeného marketingového pokusu o rozčlenění značky Citroën má pokračování. Firma plánuje už brzy představit to nejlepší, co má momentálně k dispozici.

Úspěchy evidentně táhnou a v centrále Citroënu musí být s těmi, které jsou spojené s podznačkou DS, nadmíru spokojeni. Jinak si nelze vysvětlit, proč by Francouzi plánovali další rozšíření této modelové řady. Po verzích DS3, DS4 a DS5 se spekulovalo nad tím, jestli Citroën půjde nejdříve směrem dolů a představí „kabelkový“ luxus DS1(2), anebo bude chtít znepříjemnit život německé automobilové noblese něčím větším. První fotka naznačuje, že druhá možnost bude správně.

Francouzská značka zveřejnila dnes dopoledne na svém facebookovém profilu oficiální teaser s dovětkem „Budoucnost řady DS se už formuje...“. Jeden nemusí být zvlášť nadaný nebo mít fotografickou paměť, aby mu došlo, že zde máme sériovou podobu automobilu, který má hodně blízko konceptu Metropolis představeného na francouzském stánku šanghajské výstavy Expo 2010.

Už z prvního obrázku je zřejmé, ačkoli se právě tohle snaží nedostatek světla potlačit, že se patrně nejedná o klasickou limuzínu s jasně odděleným motorovým prostorem, kabinou a kufrem, ale po vzoru dnešních "čtyřdveřových kupé" dostane prodlouženou linii střechy.

Jeho jméno ani termín prezentace či uvedení na trh známé nejsou, ale už delší dobu se skloňuje označení DS9. S ohledem na vlajkovou loď C6 ovšem nelze vyloučit ani kombinaci DS6 a termín blížícího se šanghajského autosalonu (od 21. dubna) možná také leccos naznačuje.


Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 1 - Citroen DS novy 02Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 2 - Citroen DS9 facebook
Příští velké DS navazuje na šanghajský koncept Metropolis z roku 2010

Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 3 - Citroen Metropolis 01Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 4 - Citroen Metropolis 02Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 5 - Citroen Metropolis 03Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 6 - Citroen Metropolis 04Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 7 - Citroen Metropolis 05Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 8 - Citroen Metropolis 06Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 9 - Citroen Metropolis 07Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 10 - Citroen Metropolis 08Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 11 - Citroen Metropolis 09Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 12 - Citroen Metropolis 10Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 13 - Citroen Metropolis 11Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 14 - Citroen Metropolis 12Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 15 - Citroen Metropolis 13Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 16 - Citroen Metropolis 14Citroën DS9: studie Metropolis se vrací jako produkční Velká Bohyně - 17 - Citroen Metropolis 15
Studie Metropolis byl plug-in hybrid s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 272 koní doplněný elektromotorem s maximálním výkonem 95 koní

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.