Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Citroën DS5 2015: facelift nafocen bez maskování, dvojitý šíp z přídě mizí
15.10.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
V Asii pořízená fotka faceliftované přídě Citroënu DS5 ukazuje, že dvojitý šíp má vážně utrum. Hotový vůz uvidíme v Ženevě 2015, možná bez HYbridu4.
Citroën DS5 je tu s námi již pár let, třebaže jich po silnicích mnoho nejezdí. Francouzská značka pracuje na faceliftu, maskované prototypy již jezdí - a dokonce se na silnicích Asie objevil i jeden nemaskovaný, jehož obrázek si můžeme prohlédnout. Už z maskovaných prototypů bylo vidět, že změn se dočká zejména přední část, protože vzadu nebylo co maskovat.
Hlavní změnou vpředu je absence dvojitého šípu Citroënu, což po předchozích zprávách nepřekvapí- na nové mřížce nyní najdeme velká chromovaní písmena DS. Že je to Citroën, se tak okolí zřejmě už nijak nedozví, půjde prostě o DS. Přední nárazník je přepracovaný i dále, je tu víc chromu a vypadá to na větší otvor pro vstup vzduchu v jeho dolní části, trochu jiné rámečky mlhovek a také křidélka v dolních rozích vypadají trochu jinak.
Nabídka motorů se nejspíš příliš nezmění, maximálně můžeme očekávat nižší papírovou spotřebu. Vidíme to tedy na dvě benzínové šestnáctistovky THP o 156 a 200 koních a diesely e-HDi a HDi v objemech 1,6 a dvou litrů, výkonově od 115 do 180 koní. Zda se v nabídce faceliftovaného DS5 objeví i diesel-elektrický HYbrid4, jediný způsob, jak mít DS5 s pohonem všech kol, není úplně jisté, protože PSA se tyto verze různých modelů nevyplatí.
Faceliftovaný Citroën DS5 bychom měli vidět na autosalonu v Ženevě v březnu příštího roku. A vzhledem k tomu, jak velký facelift to je, mohl by být v prodeji poměrně záhy poté. Maskovaný prototyp přinášíme na třech fotografiích, několik dalších si můžete prohlédnout na webu WorldCarFans.
Takto by měla vypadat pozměněná příď Citroënu DS5, kterou uvidíme v Ženevě
Částečně maskované prototypy již jezdí
Zdroje: Auto Sohu, WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva