Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Citroën DS3 Racing S. Loeb: „služebák” mistra světa, druhý pokus (+ živé foto)
28.2.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Francouzi už jednou jméno svého osminásobného šampiona v rallye na sériové Citroëny naroubovali. Tentokrát by to ale nemusel být takový trapas.
Minulou generaci Citroënu C4 by Loeb a jeho menšího sourozence C2 onálepkovaného stejným nápisem lze bez nadsázky považovat za těžkou devalvaci slavného jména, ačkoli to neznamená, že to byla špatná auta. Také aktuální DS3 Racing má se skutečným motorsportem společného asi jako tranzistor s čtyřjádrovým procesorem, ale pravdou je, že se jedná alespoň o celkem slušně jezdící ostrý hatchback. Nálepky „S. Loeb“ a kovová plaketa s pořadovým číslem, které se na něm nově objevily, proto nepůsobí zase tak trapně, i když...
DS3 Racing S. Loeb se představí na autosalonu v Ženevě společně s modernizovaným Berlingem, faceliftovaným městským mini C1, konceptem DS4 Racing, novou C4 Aircross, DS5 Hybrid a spoustou dalších novinek, které najdete v našem průběžně doplňovaném ženevském souhrnu. Sebastianův nový služební automobil dostane matně černý lak karoserie s kontrastní červenou střechou, černá kola, navigační systém MyWay nebo takřka kompletní závodní životopis Loeba na střeše.
Pokud se ptáte, proč z vozu nezmizely zadní sedačky, nebyl instalován mechanický samosvor, rozpěra, rám, proč nemá sníženou hmotnost a tak podobně, ptáme se stejně. Odpovědí budiž fakt, že tohle není auto z Dieppe z oddělení Renaultsport, ale pochází od PSA, které zvážilo pro a proti a pro DS3 Racing S. Loeb vybralo roli marketingového poutače. S přeplňovanou šestnáctistovkou o výkonu 207 koní nejezdí špatně, ale rozhodně to mohlo být lepší. Tím spíše, když vznikne pouze omezená dvousetkusová série.
Citroën DS3 Racing v „Loebově” edici živě na ženevském autosalonu
Osminásobný šampión tentokrát propůjčil své jméno alespoň hatchbacku, který si zaslouží přídomek „hot”
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva