Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Citroën C5 2012: místo nového modelu další menší facelift
20.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Na belgických stránkách Citroënu se dříve než kdekoli jinde objevila přepracovaná verze loni modernizovaného modelu C5.
Nepravděpodobné věci se nestávají jen ve sportu, občas dojde i na auta. Třeba jako v případě Citroënu C5. Asi jen málo lidí by tipovalo, že automobilka po loňském faceliftu letos představí další modernizaci. A vidíte, stalo se.
Ne však v obvyklém rozsahu. Normálně by člověk ty neviditelné změny téměř ani nezaregistroval, nebýt hodně sebevědomého slovníku belgického zastoupení Citroënu, které na svých stránkách představuje „nový“ model C5, což vás přeci jen donutí hledat, co je na voze jinak.
Francouzi říkají tomuto vozu „fáze 3“ a ve hře „najděte pět rozdílů” se nám podařilo objevit pouze zaoblenější logo na masce napojené na tlustší a trochu jinak tvarované chromované lamely a zatmavená zadní světla v místech, kde byl původní krycí plast červený a naopak zesvětlená v částech, které překrývaly směrovky a světla zpátečky. Širší je také nabídka barev karoserie a dostupných designů litých kol.
V kabině je to s pátráním po odlišnostech ještě horší. Netvrdíme, že je vše při starém, třeba čalounění nebo odstíny plastů můžou být jiné, rozvržením a tvarem ovladačů a tlačítek se však nejnovější C5 zdá být identická s tou zpřed roku.
Jaký to všechno má smysl? Vypadá to, že Citroën bude chtít se současnou C5 vydržet na trhu déle, než měl původně v úmyslu a další facelift by něčemu takovému samozřejmě pomohl.
Pochopitelně byli bychom raději, kdybychom mohli tuto obměnu zdokumentovat zevrubněji, to by ale Citroën musel vypustit nějakou tiskovou zprávu. To se ale dosud nestalo, takže zatím zůstaneme u těchto konstatování a přiložených obrázků. Pokud Francouzi řeknou více, uděláme to i my.















Motorizace modelu C5 se nezměnily, s cenami budeme muset počkat na reakci českého zastoupení
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejčtenější články
Němci si pohráli se smečkou dvanáctiválcových SUV Ferrari, vedle jejich zvuku blednou i současné Formule 1
27.3.2025Většina automobilek spílá Trumpovi za nová cla na auta, jedna ale nazývá věci pravými jmény: Může za to EU
28.3.2025Volvo žádá majitele tisíců dobíjecích aut, aby je okamžitě přestali nabíjet. Hoří, tedy pardon, stíhají je „termální události”
28.3.2025Někdo najel s nezničitelným Mercedesem 1,4 milionu km a prodává ho dál, pro současný Mercedes je to hořká pilulka
28.3.2025Japonci znovu staví legendární americké muscle cary z levné Hondy Civic, teď dokonce i v její nejúspornější verzi
28.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva