Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Corvette C7 Stingray: údaje o dynamice odhaleny, C7 je rychlejší než Gallardo Superleggera
20.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Časy z okruhu Virginia International Raceway jsou působivé. Stejně jako stovka pod čtyři sekundy nebo přetížení 1,03 g dosahované v zatáčkách.
Tak tu konečně máme oficiální potvrzení jízdní dynamiky nového Chevroletu Corvette C7. A to rovnou pro verzi vybavenou paketem Z51, který zahrnuje upravený bodykit, přenastavený podvozek a elektronicky řízený diferenciál s omezenou svorností. Automobilka přitom nezkoumala jen zrychlení v přímém směru, ale také schopnosti supersportu v zatáčkách. Známé je tak přetížení, stejně jako čas dosažený na závodní dráze Virginia International Raceway.
Tímto okruhem (v jeho nejdelší 6,8kilometrové konfiguraci) se sedmá generace Corvette prohnala s časem 2 minuty 51 sekund a 78 tisícin, což ji staví o dvě tisíciny před Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera (a o sekundy před Lexus LFA, Nissan GT-R nebo předchozí Corvette Z06). V zatáčkách jí pak bylo naměřeno 1,03 g, přičemž jedinými úpravami oproti sériovému modelu byla instalace závodních sedadel a pásů.
Co se týče přímého zrychlení, pak stovku, respektive 96 km/h zvládne Corvette C7 pokořit za 3,8 sekundy. Pokud s ní přitom budete chtít zamířit na závody ve sprintech na čtvrtmíli (0-400 m), pak máte již dopředu dán čas 12 sekund při rychlosti 191,47 km/h. Při následné deceleraci se navíc budete moci spolehnout na silné brzdy (opět součást paketu Z51), neboť zastavení ze stovky zvládne Stingray na 32,6 metrech.
Byla-li tedy doposud neoznámená dynamika jedinou překážkou k vašemu nákupu, pak nyní máte vše potřebné pohromadě. Což se týká i evropských cen, o nichž jsme informovali včera. V jejich spojitosti se přitom jízdní výkony jeví pro Starý kontinent mnohem podstatnějšími než pro ten americký. Paket Z51 bude totiž u nás v základu.
Corvette C7 Stingray dostane v Evropě paket Z51 v základu. Právě s ním je přitom americký supersport rychlejší než třeba Lamborghini Gallardo Superleggera.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejčtenější články
- K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024 - Audi potichu zbavilo dieselovou S6 falešných výfuků ještě před jejím skonem, náhrada je snad ještě horší
24.10.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 09:10 - Truck Daškam
- Jaguar a dalsi britske zverstvo 11.22. 08:03 - Brus
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 07:46 - Brus
- Politický koutek 11.22. 07:10 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 11.21. 18:24 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.21. 16:10 - audis
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.21. 09:19 - jerry
- Onboard videa 11.20. 22:57 - řidičBOB