Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Corvette C7 Stingray ladí formu na Ringu, čas na kolo zatím neznáme (+ videa)
14.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Chevy už řekl, že evropské silnice jsou podle něj jiné než americké, stejně jako jízdní styl. Proto Vette pro Evropu dopřává jiné naladění, teď i na Nordschleife.
Sedmá generace Chevroletu Corvette si chce podat to nejlepší z evropské produkce, proto usilovně testuje na všech možných silnicích a nejnověji také na nejznámějším okruhu světa. Ano, hádáte správně, Američané v rámci ladění podvozku vyrazili také na Severní smyčce německého Nürburgringu. Primární snahou zatím přitom nebylo zajetí nejlepšího možného času na jedno kolo, jako spíše ujištění, že vůz bude nabízet špičkovou stabilitu v zatáčkách i ve vysokých rychlostech.
„Nürburgring je opravdu náročnou výzvou a jako takový splňuje naše požadavky,“ říká k nejnovějšímu testu Jim Mero, inženýr General Motors mající na starosti dynamiku. A dodává, že speciální pozornost bude kromě podvozku věnována také řízení. „Evropské silnice jsou jiné než ty americké, stejně jako se liší řízení.“
Evropská verze tedy očividně bude o poznání odlišnější než ta americká, neboť s testy na silnicích Starého kontinentu začal Chevrolet již v červenci. Po stránce motorické ale dostaneme přesně to, co zbytek světa. Tedy 6,2litrový osmiválec produkující 461 koní, se kterým americký supersport zvládne zrychlení z klidu na stovku za necelé čtyři sekundy - k jakému času roztáhnou vůz na Smyčce teprve uvidíme.
Corvette C7 na Ringu ladí řízení a podvozek. A také pěkně skáče, na Flugplatzu očividně pomalý nebude...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 9 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva