Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Corvette C7 Stingray ladí formu na Ringu, čas na kolo zatím neznáme (+ videa)
14.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Chevy už řekl, že evropské silnice jsou podle něj jiné než americké, stejně jako jízdní styl. Proto Vette pro Evropu dopřává jiné naladění, teď i na Nordschleife.
Sedmá generace Chevroletu Corvette si chce podat to nejlepší z evropské produkce, proto usilovně testuje na všech možných silnicích a nejnověji také na nejznámějším okruhu světa. Ano, hádáte správně, Američané v rámci ladění podvozku vyrazili také na Severní smyčce německého Nürburgringu. Primární snahou zatím přitom nebylo zajetí nejlepšího možného času na jedno kolo, jako spíše ujištění, že vůz bude nabízet špičkovou stabilitu v zatáčkách i ve vysokých rychlostech.
„Nürburgring je opravdu náročnou výzvou a jako takový splňuje naše požadavky,“ říká k nejnovějšímu testu Jim Mero, inženýr General Motors mající na starosti dynamiku. A dodává, že speciální pozornost bude kromě podvozku věnována také řízení. „Evropské silnice jsou jiné než ty americké, stejně jako se liší řízení.“
Evropská verze tedy očividně bude o poznání odlišnější než ta americká, neboť s testy na silnicích Starého kontinentu začal Chevrolet již v červenci. Po stránce motorické ale dostaneme přesně to, co zbytek světa. Tedy 6,2litrový osmiválec produkující 461 koní, se kterým americký supersport zvládne zrychlení z klidu na stovku za necelé čtyři sekundy - k jakému času roztáhnou vůz na Smyčce teprve uvidíme.
Corvette C7 na Ringu ladí řízení a podvozek. A také pěkně skáče, na Flugplatzu očividně pomalý nebude...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
včera - Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
včera - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
včera - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
včera - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva