Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Camaro ZL1 Convertible 2017: 649 koní půjde rozpálit i bez střechy
24.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přeplňovaný 6,2litrový osmiválec se dostal i do otevřeného Camara. Vybírat přitom můžete mezi šestistupňovým manuálem a desetistupňovým automatem.
Chevrolet se v případě modelu Camaro ZL1 opravdu rozjel. Sotva jsme totiž mohli přivítat verzi kupé, již zde máme i kabriolet. Také ten se přitom pochlubí 6,2litrovým přeplňovaným osmiválcem LT4 převzatým z modelu Corvette Z06, který zadní nápravu zásobuje výkonem 649 koní a točivým momentem 868 koní. Přenos výkonu přitom dostane na starosti buď šestistupňový manuál nebo desetistupňový automat.
Konkrétní jízdní dynamiku značka do placu nedala, nicméně předchozí kupé zvládlo při nižším výkonu a vyšší hmotnosti stovku za 4 sekundy a maximálně pokořilo 290 km/h. Nová generace by tedy měla být o poznání rychlejší, stejné jako kupé. Automobilka navíc dodává, že obě karosářské verze vznikaly bok po boku, pročež odstranění střešních panelů a jejich nahrazení plátnem má přinést „akceleraci srovnatelnou s kupé“.
To pak jen potvrzuje fakt, že modulární platforma použitá u obou variant je natolik tuhá již od základu, že nebylo potřeba žádné další extra zesílení. Dokud ovšem nebudou venku technická data, můžeme zůstat pouze u spekulací. Raději proto pozornost přesuneme k podvozku, který použije adaptivní tlumiče Magnetic Ride, elektronický diferenciál či sportovně laděnou trakční kontrolu.
Zmínit můžeme také specificky nastavený systém Launch Control nebo 20palcová kovaná kola osazená pneumatikami Goodyear Eagle F1 Supercar o rozměru 285/30 vpředu a 305/30 vzadu. Součástí paketu jsou pak i brzdy Brembo. Tím nám aktuální informace končí, pročež jen dodáme, že zatímco kupé dorazí do showroomů ještě letos, kabriolet můžeme čekat až v roce 2017.
Také Chevrolet Camaro ZL1 Convertible se stejně jako kupé chlubí 6,2litrovým osmiválcem o výkonu 649 koní. Ty může přenášet šestistupňový manuál či desetistupňový automat
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva