Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Camaro ZL1 Convertible 2017: 649 koní půjde rozpálit i bez střechy
24.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přeplňovaný 6,2litrový osmiválec se dostal i do otevřeného Camara. Vybírat přitom můžete mezi šestistupňovým manuálem a desetistupňovým automatem.
Chevrolet se v případě modelu Camaro ZL1 opravdu rozjel. Sotva jsme totiž mohli přivítat verzi kupé, již zde máme i kabriolet. Také ten se přitom pochlubí 6,2litrovým přeplňovaným osmiválcem LT4 převzatým z modelu Corvette Z06, který zadní nápravu zásobuje výkonem 649 koní a točivým momentem 868 koní. Přenos výkonu přitom dostane na starosti buď šestistupňový manuál nebo desetistupňový automat.
Konkrétní jízdní dynamiku značka do placu nedala, nicméně předchozí kupé zvládlo při nižším výkonu a vyšší hmotnosti stovku za 4 sekundy a maximálně pokořilo 290 km/h. Nová generace by tedy měla být o poznání rychlejší, stejné jako kupé. Automobilka navíc dodává, že obě karosářské verze vznikaly bok po boku, pročež odstranění střešních panelů a jejich nahrazení plátnem má přinést „akceleraci srovnatelnou s kupé“.
To pak jen potvrzuje fakt, že modulární platforma použitá u obou variant je natolik tuhá již od základu, že nebylo potřeba žádné další extra zesílení. Dokud ovšem nebudou venku technická data, můžeme zůstat pouze u spekulací. Raději proto pozornost přesuneme k podvozku, který použije adaptivní tlumiče Magnetic Ride, elektronický diferenciál či sportovně laděnou trakční kontrolu.
Zmínit můžeme také specificky nastavený systém Launch Control nebo 20palcová kovaná kola osazená pneumatikami Goodyear Eagle F1 Supercar o rozměru 285/30 vpředu a 305/30 vzadu. Součástí paketu jsou pak i brzdy Brembo. Tím nám aktuální informace končí, pročež jen dodáme, že zatímco kupé dorazí do showroomů ještě letos, kabriolet můžeme čekat až v roce 2017.









Také Chevrolet Camaro ZL1 Convertible se stejně jako kupé chlubí 6,2litrovým osmiválcem o výkonu 649 koní. Ty může přenášet šestistupňový manuál či desetistupňový automat
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
V Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
včeraČtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Ford odhalil, jak zkusí zachránit své krachující aktivity v Evropě, připomíná to plány EU
11.3.2025Jaguar poprvé ukázal v akci své přelomové auto, i s celebritou „za volantem”. Přiznává, že s ním přijde o 85 procent zákazníků
11.3.2025Bugatti poprvé nechalo řádit smetánku ve speciálech schopných udělat 0-500 km/h za 20 s, sešly se stroje za půl miliardy
11.3.2025Až bude VW opravdu zoufalý a ztratí zbytky sebevědomí, přijde s tímhle: Modelem ID.1 „oholeným” až na kost
11.3.2025Drsná úprava už tak drsného SUV skoro nahání strach, víc než co jiného vypadá jako tank na kolech
11.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva