Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Carmen Jorda míří do Formule 1. Nic nevyhrála, ale vypadá lépe než zarostlý Alonso
1.3.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Někteří říkají, že angažování 26leté španělské krásky je ze strany Lotusu pouze laciným pokusem o získání publicity. Asi jsme to Britům „zbaštili”.
O Formuli 1 píšeme v poslední době celkem často, obvykle tak ale činíme v souvislosti s úpadkem, který ji v posledních letech stihl a který se v tuto chvíli zdá být neřešitelným. Jsou tu ovšem i pozitivnější události, o nichž lze psát a nemusí se nutně jednat o úžas nad historickými momenty, jež už těžko kdy znovu zažijeme. Trochu pozornosti můžeme věnovat i druhé ženě, která po loňském angažmá Susie Wolff ze strany Williamsu oficiálně usedne do kokpitu některého z aktuálních závodních monopostů. Třeba už jen kvůli naší přirozené úctě k něžnému pohlaví.
Jedná se o Carmen Jorda, 26letou Španělku z města Alcoy. Pokud jste o ní nikdy neslyšeli, můžeme vám v krátkosti zrekapitulovat vrchol její dosavadní závodnické kariéry - jde o 44 startů v sérii GP3 od roku 2012, během nichž Jorda dosáhla 0 vítězství, 0 bodů, 0 pole position a 0 nejrychlejších kol. Jejím nejlepším výsledkem je 28. místo z roku 2012.
Pokud se vám to zdá jako prachmizerná kvalifikace pro nastoupení do výtahu směrem k nejprestižnější formulové sérii, asi máte pravdu, spiknutí zastánců „pozitivní diskriminace” směrem k ženám bychom za tím ale nehledali. Kritici se hned ozvali s tím, že ze strany Lotusu, který ji pro letošek angažoval jako testovacího jezdce (to znamená, že Jorda bude řádit v simulátoru s „vyhlídkou na osedlání skutečné F1 koncem roku” - moc důvěry v tom nalézt nelze...) jde o pouhý pokus o získání publicity.
Tak jsme to asi Lotusu snědli i s navijákem. Na druhou stranu, proč se jednou nepodívat do tváře sympatické ženy, která nutně musí umět alespoň nějak řídit. Další a další pohledy na Fernanda Alonsa vypadajícího, jako by jej policie právě sebrala na hlavním nádraží, naše smysly až tak nelaskají...
Carmen Jorda asi není nejlepší formulový pilot světa...
...ve srovnání s Fernandem Alonsem ji to ale aspoň sluší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 5 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 2 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 4 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 5 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 6 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva