Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Carlos Tavares opravdu jmenován šéfem Peugeotu a Citroënu
27.11.2013 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Ambiciózní Tavares, jakožto bývalý provozní ředitel Renaultu, usedá do nedalekého křesla generálního ředitele koncernu PSA Peugeot Citroën.
Předchozí spekulace a dohady tedy byly skutečně pravdivé. Carlos Tavarez se stane CEO u PSA. Bez velkých ambicí zisk takového postu není příliš reálný, Carlos Tavares se ale už před časem nechal slyšet, že by se mu líbilo vést giganty jako je třeba Ford nebo GM. Načež ho tedy Renault vyhodil, konkurenční francouzské automobilce ale jeho ambice proti mysli nebyly.
Tavares, coby bývalý provozní ředitel Renaultu, se ve své funkci funkci zřejmě cítil být zcela zastíněn nadřízeným Carlosem Ghosnem, proto také před několika měsíci tuto francouzskou automobilku opustil. A ani nemusel jít do Detroitu, ale stačilo se přesunout v rámci Francie rovnou na pomyslný trůn do PSA.
Personální změnu ohlásilo vedení PSA v Paříži. Ve funkci nejvyššího nahrazuje Tavares odstoupivšího Philippa Varina (působí zde od roku 2009), který ať už dobrovolně či nuceně podal výpověď (hovoří se o „odchodu do důchodu)”, avšak až od nového roku. Do té doby bude Tavares působit ve správní radě PSA.
Přestože PSA a jeho značky Peugeot a Citroën nesbírají velké úspěchy, minimálně v celosvětovém měřítku patří k největším výrobcům automobilů. Ostatně v minulém roce se umístilo PSA na osmém místě (za Toyotou, GM, Volkswagenem, Hyundai, Fordem, Nissanem a Hondou), tedy několik příček před Renaultem. Takže to pro Tavarese ve výsledku není jen krok na vyšší pozici, ale také na celkově vyšší úroveň.
Carlose Tavarese si ode dneška budeme spojovat s Peugeotem a Citroënem, v hierarchii managementu obou značek bude na samotné špici
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders včera 09:58
- Startovní listina NTC 2025 včera 08:49
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku včera 08:00
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 7 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 8 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 10 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
před 11 hodinami - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
dnes
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie