Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Cadillac Escalade možná dostane více motorů včetně dieselu a verze V-Sport
17.7.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Cadillac uvažuje o rozšíření nabídky motorů Escalade o dva šestiválce, jeden z nich by spaloval naftu. Hovoří se také o „sportovnější” variantě V-Sport.
Pokud v současnosti ve Spojených státech přijdete do showroomu Cadillacu a budete mít zájem o nový Escalade, nabídnou vám jednu ze tří výbavových verzí Standard, Luxury nebo Premium, základní velikost nebo větší ESV a pohon zadních nebo všech kol. Pod kapotu však dostanete jen 6,2litrový benzínový osmiválec, spojený s automatickým šestikvaltem. Tento motor na kola posílá 426 koní a 623 Nm a v kombinovaném režimu si na 100 km řekne o zhruba 13 litrů paliva, v závislosti na tom, jestli bude pohánět všechna kola nebo ne.
Z hlediska jízdní dynamiky a „americkosti” je to v pořádku, na konkurenty typu Mercedesu GL to však nestačí - ti mají většinou v nabídce více motorů. Cadillac tedy chce do nabídky přidat dvakrát přeplňovanou V6 a také samozřejmě naftový motor, nejspíš rovněž o šesti válcích. V nabídce by se také mohla objevit varianta V-Sport, která by podobně jako ostatní Cadillaky dostala úpravy s cílem udělat vůz sportovnější.
Větší výběr pohonných jednotek pod kapotou by mohl přitáhnout více zájemců a o to se Cadillac snaží. Jeden z hlavních konkurentů, Lincoln Navigator, se s letošním faceliftem zbavil 5,4litrového osmiválce Triton a pod kapotou mu zůstala jen 3,5litrová V6 EcoBoost. Větší nabídka motorů by tak mohla přilákat ještě více těch, kteří by jinak zamířili k Lincolnu. Kromě toho menší motory Escaladu jistě pomůžou i na trzích, jako je Evropa - ostatně, tady bez vznětového motoru naděje na úspěch hodný povšimnutí moc nejsou.
Co by se však pod kapotu Escaladu mohlo podívat, zatím zůstává otazníkem. Značka má k dispozici například 3,6litrový šestiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 420 koní a 583 Nm, který v současnosti pracuje pod kapotou modelu CTS V-Sport. Proč jej ale pod kapotu Escaladu zatím nenabízí, byť případně lehce podladěný, není známo.
K osmiválci pod kapotou nového Cadillaku Escalade by v budoucnu mohly přibýt další motory, včetně dieselu
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 7 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 9 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 10 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva