Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6

Americký sedan je nadále dražší a výkonnější než konkurenční BMW 328i. Do boje ale vyrazí s jediným motorem 2,0 Turbo o výkonu 276 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6

29.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Americký sedan je nadále dražší a výkonnější než konkurenční BMW 328i. Do boje ale vyrazí s jediným motorem 2,0 Turbo o výkonu 276 koní.

Německým cenám Cadillacu ATS už jsme se věnovali dříve, naše předchozí informace se ale nakonec neukázaly být zcela přesnými. Už tehdy nám sice bylo divné, že se v nabídce objevuje i šestiválcové provedení, které do Evropy dorazit nemělo, měli jsme však zato, že u Cadillacu nakonec změnili názor. Nezměnili, pouze dřívější avízo základních cen nebylo přesné a z nejlépe vybaveného modelu s přeplňovaným dvoulitrem udělalo verzi 3,6 V6.

Po odhalení kompletního ceníku modelu ATS už je jasné, že benzinová verze s motorem V6 do Evropy opravdu nedorazí, pouze s automatickou převodovkou v nabídce by to ale pro příznivce klasických pohonných ústrojí beztak nebylo žádné terno. Po prostudování detailů navíc můžeme říci, že vedle konkurenčního BMW 328i nabízí ATS se stejně koncipovaným motorem opravdu rozsáhlou standardní výbavu, do které patří třeba stabilizace, monitor tlaku v pneumatikách, tempomat, duální automatická klimatizace, litá kola, audio systém, kožené čalounění, sedadla v elektrice, zadní parkovací senzory či 8palcový dotykový displej.

Se standardem v podobě výbavy Elegance, zahrnující šestistupňový manuál a pohon zadních kol, která v Německu vychází na už zmíněných 37 500 Eur (cca 937 500 Kč), se ovšem nemusíte spokojit. Cadillac má totiž v záloze ještě další tři úrovně - Luxury, Performance a Premium. Stejně tak si můžete připlatit za automatickou převodovku nebo pohon všech kol.

Ani v případě nejlépe vybaveného modelu 2,0 T o výkonu 276 koní přitom nezruinujete svůj bankovní účet. Cadillac ATS Premium s pohonem všech kol a automatickou převodovkou totiž vyjde na 50 970 Eur (1 274 250 Kč). Díky tomu by ostatně v Mnichově mohla zasednout válečná rada, která by trojkovou řadu poctila slevovou politikou. I když máme pocit, že i poté by byl Američan levnější. Jestli ale BMW vůbec dokáže v evropském provedení konkurovat svými kvalitami, to teprve uvidíme.

Německé ceny Cadillacu ATS

2,0 T, 276 k, manuál, pohon zadních kol, výbava Elegance, 37 500 Eur (cca 937 500 Kč)
2,0 T, 276 k, manuál, pohon zadních kol, výbava Luxury, 41 160 Eur (1 029 000 Kč)
2,0 T, 276 k, manuál, pohon zadních kol, výbava Performance, 43 980 Eur (1 099 500 Kč)
2,0 T, 276 k, manuál, pohon zadních kol, výbava Premium, 47 200 Eur (1 180 000 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon zadních kol, výbava Elegance, 39 580 Eur (989 500 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon zadních kol, výbava Luxury, 43 200 Eur (1 080 000 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon zadních kol, výbava Performance, 46 000 Eur (1 150 000 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon zadních kol, výbava Premium, 49 250 Eur (1 231 250 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon 4x4, výbava Luxury, 45 270 Eur (1 131 750 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon 4x4, výbava Performance 48 170 Eur (1 204 250 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon 4x4, výbava Premium, 50 970 Eur (1 274 250 Kč)

Vybrané fotografie evropské specifikace Cadillacu ATS


Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 1 - Cadillac ATS 2013 EU nove 01Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 2 - Cadillac ATS 2013 EU nove 02Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 3 - Cadillac ATS 2013 EU nove 03Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 4 - Cadillac ATS 2013 EU nove 04Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 5 - Cadillac ATS 2013 EU nove 05Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 6 - Cadillac ATS 2013 EU nove 06Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 7 - Cadillac ATS 2013 EU nove 07Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 8 - Cadillac ATS 2013 EU nove 08Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 9 - Cadillac ATS 2013 EU nove 09Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 10 - Cadillac ATS 2013 EU nove 10Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 11 - Cadillac ATS 2013 EU nove 11Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 12 - Cadillac ATS 2013 EU nove 12Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 13 - Cadillac ATS 2013 EU nove 13Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 14 - Cadillac ATS 2013 EU nove 14Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 15 - Cadillac ATS 2013 EU nove 15Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 16 - Cadillac ATS 2013 EU nove 16Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 17 - Cadillac ATS 2013 EU nove 17Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 18 - Cadillac ATS 2013 EU nove 18Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 19 - Cadillac ATS 2013 EU nove 19Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 20 - Cadillac ATS 2013 EU nove 20Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 21 - Cadillac ATS 2013 EU nove 21Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 22 - Cadillac ATS 2013 EU nove 22Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 23 - Cadillac ATS 2013 EU nove 23Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 24 - Cadillac ATS 2013 EU nove 24Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6 - 25 - Cadillac ATS 2013 EU nove 25
Cadillac ATS bude k Evropě k mání s jediným motorem 2,0 T o výkonu 276 koní

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.