Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bývalý šéf Infiniti bude vážně kočírovat Cadillac, po krku chce jít hlavně Audi
15.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Prémiová odnož General Motors sice roste, u čtyř kruhů jsou ale úspěšnější. Tuto situaci by Johan de Nysschen měl zvrátit, a to dlouhodobě.
V minulém týdnu jsme poněkud překvapivě informovali o rezignaci Johana de Nysschena, toho času šéfa japonského Infiniti. Čtyřiapadesátiletý Jihoafričan totiž ve vedení společnosti pobyl jen pouhé dva roky. Za tu dobu přitom zavedl novou nomenklaturu a značce vybojoval mnohem větší samostatnost. Se životem v Hongkongu se ale zjevně nespokojil, pročež nově míří zpět do Spojených států.
Za oceánem de Nysschen před svým nástupem k Infiniti vedl americkou divizi Audi. Nyní ovšem svému chlebodárci půjde po krku, neboť byl skutečně potvrzen jako nový šéf Cadillacu. Tedy značky, která ještě před deseti lety prodávala třikrát více aut než čtyři kruhy. Jelikož pro letošek se ale očekává, že Audi americkou automobilku zcela převálcuje, nemůže být de Nysschenův příchod vhodnější.
U Cadillacu přitom nový šéf nebude mluvit pouze do strategií či produktové skladby, ale může ovlivnit i samotný vývoj. Je tak dost možné, že se do budoucna dočkáme i zajímavých nových modelů. Pro začátek ale bude de Nysschen dozajista pokračovat ve vyšlapané cestičce, která Cadillacu přinesla titul „nejrychleji rostoucí prémiové značky na světě“. Loni se totiž prodalo o 30 % více aut než předloni, přesto stav v absolutních měřítkách není uspokojivý.
Nic jiného než růst tak prezident koncernu GM Dan Ammann od nové posily neočekává. Ammann doufá, že de Nysschen s nimi vydrží dlouhou dobu, my jsme přitom zvědavi, zda to bude více let než u Infiniti. Je totiž zřejmé, že Cadillac není zrovna Jihoafričanovou srdcovou značkou - firma jej totiž vábila již v roce 2012, tehdy ale de Nysschen odmítl a dal raději přednost Infiniti.
Johan de Nysschen vydržel na postu šéfa Infiniti pouhé dva roky. Nyní míří zpět do USA, kde bude kočírovat Cadillac
Zdroje: Cadillac, Motoring
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 7 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Škoda stvořila historický propadák, oslovuje 17krát míň lidí než nejžádanější Octavie
22.10.2024 - Ostuda pro Evropu? Řadu místních hypersportů včetně nového vrcholného Ferrari překonává americký sporťák za pár milionů
22.10.2024 - Němci začali ve velkém tankovat syntetická paliva, i když jsou dražší. Snáz pak projdou STK
22.10.2024 - Audi dokázalo ze svého největšího moderního propadáku udělat 19 let po jeho zaříznutí ještě větší nesmysl
22.10.2024 - Nové Ferrari za 90 milionů předvedlo svůj zvuk. I nuda je silné slovo, není slyšet prakticky vůbec
22.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva