Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bývalý šéf Infiniti bude vážně kočírovat Cadillac, po krku chce jít hlavně Audi
15.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Prémiová odnož General Motors sice roste, u čtyř kruhů jsou ale úspěšnější. Tuto situaci by Johan de Nysschen měl zvrátit, a to dlouhodobě.
V minulém týdnu jsme poněkud překvapivě informovali o rezignaci Johana de Nysschena, toho času šéfa japonského Infiniti. Čtyřiapadesátiletý Jihoafričan totiž ve vedení společnosti pobyl jen pouhé dva roky. Za tu dobu přitom zavedl novou nomenklaturu a značce vybojoval mnohem větší samostatnost. Se životem v Hongkongu se ale zjevně nespokojil, pročež nově míří zpět do Spojených států.
Za oceánem de Nysschen před svým nástupem k Infiniti vedl americkou divizi Audi. Nyní ovšem svému chlebodárci půjde po krku, neboť byl skutečně potvrzen jako nový šéf Cadillacu. Tedy značky, která ještě před deseti lety prodávala třikrát více aut než čtyři kruhy. Jelikož pro letošek se ale očekává, že Audi americkou automobilku zcela převálcuje, nemůže být de Nysschenův příchod vhodnější.
U Cadillacu přitom nový šéf nebude mluvit pouze do strategií či produktové skladby, ale může ovlivnit i samotný vývoj. Je tak dost možné, že se do budoucna dočkáme i zajímavých nových modelů. Pro začátek ale bude de Nysschen dozajista pokračovat ve vyšlapané cestičce, která Cadillacu přinesla titul „nejrychleji rostoucí prémiové značky na světě“. Loni se totiž prodalo o 30 % více aut než předloni, přesto stav v absolutních měřítkách není uspokojivý.
Nic jiného než růst tak prezident koncernu GM Dan Ammann od nové posily neočekává. Ammann doufá, že de Nysschen s nimi vydrží dlouhou dobu, my jsme přitom zvědavi, zda to bude více let než u Infiniti. Je totiž zřejmé, že Cadillac není zrovna Jihoafričanovou srdcovou značkou - firma jej totiž vábila již v roce 2012, tehdy ale de Nysschen odmítl a dal raději přednost Infiniti.



Johan de Nysschen vydržel na postu šéfa Infiniti pouhé dva roky. Nyní míří zpět do USA, kde bude kočírovat Cadillac
Zdroje: Cadillac, Motoring
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sprint Race v Jerezu vyhrál Marc Marquez včera 15:23
- V Moto2 PP pro Gonzaleze, 10. Salač včera 14:28
- Pole Position získal v Moto3 v Jerezu Rueda včera 13:40
- Pole Position si v Jerezu vyjel překvapivě Fabio Quartararo včera 10:53
- WorldSBK Most 16.-18.5.2025: soutěžíme o 2 vstupenky 25.4.2025
Nejčtenější články
Audi TT se má vrátit v té nejtrapnější možné podobě, vysnil si ho tak sám od reality odtržený šéf
27.3.2025Nový šéf Nissanu ohlásil uprostřed krize obří modelovou ofenzívu, Japonci nabídnou dokonce i vlastní klon Dacie Duster
27.3.2025Vládní průzkum v Nizozemsku potvrdil, že většina majitelů elektromobilů bude chtít zpět svá spalovací auta
27.3.2025Němci si pohráli se smečkou dvanáctiválcových SUV Ferrari, vedle jejich zvuku blednou i současné Formule 1
27.3.2025Většina automobilek spílá Trumpovi za nová cla na auta, jedna ale nazývá věci pravými jmény: Může za to EU
28.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva