Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M4 GTRS4 Vorsteiner: prohlédněte si o 18 cm širší M4 do detailu na nových fotkách
25.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Vorsteiner ukázal své jubilejní BMW M4 ze všech stran, interiér však nevidíme. Pod kapotou pracuje 550 koní a vůz má vzadu 345 mm široké pneu.
Pokud máte u aut raději kulatější křivky a širší blatníky, BMW M4 GTRS4 od amerického tunera Vorsteiner vám nebude proti mysli. Tento vůz se ukázal už na lasvegaské SEMA Show a dost pravděpodobně jej uvidíme i na tuning show v německém Essenu, svátku fanoušků upravených evropských vozů. Rozšíření je pořádné, konkrétně o 18 cm. Zadní pneumatiky Pirelli, obuté na kovaných 20" kolech GTRS4, mají šíři 345 mm.
V době představení svět viděl pouze tři fotografie, který Vorsteiner nyní doplnil pár desítkami snímků z pouště. Sice jich je většina skoro stejných, ale v každém případě si na nich můžeme široký karbonový bodykit do detailu prohlédnout. Co ani tato velká fotosada neukazuje, je motorový prostor či interiér, do kterého si však podle dostupných informací lze objednat jen sadu koberečků a loga.
Pod karbonovou a plechovou slupkou najdeme odpružení od KW, lepší brzdy Brembo a standardní třílitrový řadový šestiválec, který ale po nejspíše zejména elektronických úpravách na zadní kola posílá 550 koní. Ke zrychlení na stovku má stačit 4,1 sekundy se sedmistupňovou dvouspojkou nebo 4,3 vteřiny s šestistupňovým manuálem. Maximálka zůstává omezena na 250 km/h, příp. 280 km/h s paketem M Driver's Package.
Vorsteiner GTRS4 vznikl jako další stupeň paketu GTS, představeného nedávno a také k desetiletému výročí tunera. Zda se dostane do prodeje, stále nevíme, jisti si tím vzhledem k extrémnosti rozšíření nejsme.
Nové dílo Vorsteineru se ukázalo ze všech úhlů - kromě vnitřku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před hodinou - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 2 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva