Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M2 nafoceno vedle M235i, ve výrobě vydrží až do roku 2020
7.12.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové kupé s výkonem 370 koní nebude limitovanou edicí, ale standardní produkčním modelem. Jak moc se liší ve srovnání s levnějším příbuzným?
Na stejném místě, tedy na parkovišti před americkým ústředím, na kterém bylo před několika týdny nachytáno BMW M2 Coupe s předchozím M3 E46, se mnichovská novinka ukázala i nyní. Teď jí ovšem společnost dělá model M235i, který je pro řadu lidí tímtéž vozem, jen s poněkud nižším výkonem. Jak se ovšem můžeme přesvědčit na níže přiložených fotografiích, rozdílů je ve výsledku mnohem více.
Podstatnou proměnou prošel hlavně čelní nárazník, jiná je ovšem také maska chladiče. Mimo to jsou jinak vymodelovány také boční prahy a změn se dočkal rovněž zadní nárazník, z nějž v případě výkonnějšího vozu vykukují čtyři koncovky výfuku namísto dvou u slabšího provedení. To se navíc nemůže pochlubit ani výdechy horkého vzduchu za předními koly. I jejich design je přitom odlišný.
Mimo to se rozdíly týkají také kabiny, nicméně je najdeme pouze u standardních výbav. Jakmile ovšem přikročíte k příplatkům či nakouknete do katalogu dílů divize M Performance, dostanete se nejspíše do fáze, kdy odlišných bude jen pár detailů. Samotná architektura palubní desky či středové konzole však zůstala nezměněna, oba modely se navíc mohou pochlubit dvěma řadami sedadel.
Dodat pak již můžeme pouze srovnání s předchozím BMW 1M Coupe, jež se týká výroby. Zatímco jedničkové kupé vydrželo v produkci opravdu krátce, M2 je možné navzdory širším blatníkům montovat na stejných linkách jako zbytek řady. Z toho důvodu lze počítat s plným životním cyklem, který startuje letos a skončí v roce 2020. Samotný prodej ovšem začne až v dubnu 2016.
BMW M2 Coupe a M235i se liší hlavně zvenčí
Zdroj: Bimmer Post
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
před hodinou - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
včera - Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
včera - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
včera - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.26. 07:12 - Brus
- Detektory policejních radarů 11.25. 22:33 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.25. 21:44 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 11.25. 13:55 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 11.25. 11:40 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.25. 11:30 - audis
- Onboard videa 11.24. 10:52 - brnenska.odchytova
- Mercedes - auto pro masy 11.24. 08:24 - Brus