Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M2, 2 Cabrio a 2 Gran Coupe: tahke by měly, nebo mohly vypadat (ilustrace)
29.10.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Vůbec první BMW řady 2 v celé historii automobilky je už pár dnů venku. Novodobá historie značky jím ale teprve začíná, derivátů této řady přijde ještě několik.
Nové BMW 2 Coupe jsme vám po všemožných neoficiálních i oficiálních poodhaleních představili teprve v pátek a o víkendu jsme se k němu ještě vrátili spolu s prvním akčním videem. Jeho hlavním aktérem byla vedle Andy Priaulx verze M235i, která je v tuto chvíli jasným vrcholem řady, snadno se ale může stát, že jím dlouho nebude. Pokud by se totiž v Mnichově rozhodli postavit nástupce modelu 1 M Coupe, byl by právě součástí řady 2. Pro BMW by to mělo navíc tu výhodu, že by mu mohlo říkat standardně, M2, na rozdíl od M1 totiž toto jméno neskýtá žádný zásadní historický odkaz.
Jenže snadno... Ono se to úplně snadno stát nemůže, a to právě kvůli existenci M235i. Automobilka už v minulosti prohlásila, že nenabídne v rámci jedné řady skutečné M a benzinovou verzi od M Peformance. To se zdá být pro M2 vcelku blokující, na druhou stranu automobilka v minulosti řekla třeba i to, že nebude stavět předokolky a podívejte se, jak si dnes prototypy jejích budoucích modelů hrabou předními kolečky v německém asfaltu...
Jestli M2 bude, nebo ne, zatím nedokážeme říci, v případě dvojkového kabrioletu si ale jisti být můžeme. Ten prostě bude a bude dozajista technicky i vizuálně prakticky stejný jako kupé. Zatím méně jistou budoucností je verze BMW 2 Gran Coupe, i té bychom se však měli dočkat. Jestli ovšem bude vypadat tak, jak si představuje Theo Chin, zůstane ještě chvíli nezodpovězenou otázkou.
BMW M2 vypadá nejzajímavěji, jeho vznik je ale nejméně pravděpodobný
Kabriolet řady 2 je naopak jistotou a jinak snad ani vypadat nemůže
Vzniku nejmenšího Gran Coupe už zřejmě též nikdo nezabrání, v případě jeho vzhledu se ale Němci mohou více rozšoupnout
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva