Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bentley Continental GT3 na druhém videu odhaluje i svůj prostý interiér
17.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové jízdní záběry po stránce zvukové naznačují, že závodní koncept pohání motor V8. Pohled do interiéru pak dokazuje, že odlehčení bylo opravdu výrazné.
Závodní koncept britské automobilky byl jedním z největších překvapení autosalonu v Paříži. Bohužel, kromě několika fotografií a prvního videa nám Bentley neposkytlo jedinou pořádnou informaci. Tedy s výjimkou toho, že vývoj speciálu navrátivšího značku do Le Mans byl již započat malým týmem v Crewe. A že někdy v roce 2014 by mohla dorazit silniční verze s výkonem 700 koní. Tím však servis údajů o novém Bentley skončil.
V pořadí druhé video tak opravdu vítáme, přestože s ním opět nepřichází žádná nová data. Vůbec poprvé ale máme šanci nahlédnout dovnitř kokpitu, který si z 2,5 tuny vážícího kupé příliš neponechal. Stávající je pouze tvar palubní desky, jak přikazují pravidla FIA, vše ostatní ale padlo na oltář odlehčování. Vozy soupeřící v kategorii GT3, do které chce Bentley zasáhnout, totiž na vahách vykazují zhruba 1 250 kg.
Díky tomu se zřejmě pod kapotou objeví osmiválcový motor namísto šestilitru W12, přestože jak fotografie, tak i nové video dávají Continental GT3 dohromady s nedávno odhalenou silniční verzí Speed. Bentley ale již prohlásilo, že dvanáctiválce by měly být vyhrazeny luxusnějším modelům, zatímco čtyřlitr V8 by měl pohánět sportovní varianty.
Za pravdu by nám v tom měl dát jedině čas, ovšem po stránce zvukové jízdní záběry verze GT3 naše domněnky utvrzují. Řev vytočeného motoru zní totiž opravdu odlišně od dvanáctiválce, který jsme otestovali třeba pod kapotou sedanu Continental Flying Spur Speed. A to, i když vezmeme do úvahy standardní rozdíly mezi závodní a silniční pohonnou jednotkou. Nebo to vidíte jinak?
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 3 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 4 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 6 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
před 7 hodinami - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 18:13 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie