Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu

S příchodem 180 koní je u kupé spojen sprint na stovku za 6,9 sekundy. Na českém trhu by tento model měl stát lehce přes 900 tisíc Kč.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu

23.4.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

S příchodem 180 koní je u kupé spojen sprint na stovku za 6,9 sekundy. Na českém trhu by tento model měl stát lehce přes 900 tisíc Kč.

O nových verzích třetí generace Audi TT jsme se v poslední době zmiňovali hned několikrát. Kromě absolutního vrcholu RS, který počítá s příchodem přeplňovaného 2,5litrového pětiválce, přitom řeč přišla i na variantu TTQ, jenž by chtěla profitovat ze stávajícího boomu crossoverů a SUV. Příchod obou těchto variant je ovšem hudbou vzdálené budoucnosti. To ovšem neznamená, že by Audi neosvěžilo nabídku již nyní.

Aktuálně tak na německý trh míří provedení 1,8 TFSI, které počítá s nižším výkonem než dosud nabízený dvoulitr. Pod pravou nohu dostáváte „pouze“ 180 koní a 250 Nm, očekávat tak lze zhoršení jízdní dynamiku. Ani poté ovšem Audi TT nebude možné považovat za pojízdnou šikanu, neboť takové kupé osazené manuálem pokoří stovku za 6,9 sekundy a s automatem S tronic o desetinu pomaleji.

Se slabší pohonnou jednotkou bude nabízen rovněž Roadster, u kterého lze očekávat 7,2sekundovou, respektive 7,3sekundovou akceleraci. Stát vás přitom bude 34 500 Eur (cca 945 500 Kč), zatímco za model s pevnou střechou dáte 32 100 Eur (880 000 Kč). Oproti výkonnějším verzím tak ušetříte 79 500 Kč, česká cena ale bude nejspíš o něco vyšší než u našich západních sousedů.

Aktuálně je benzinové Audi TT s benzinovým dvoulitrem nabízeno za 999 900 Kč, s příchodem nového motoru by tak mohlo startovat někde okolo 920 tisíc korun. Zda se ale tato skutečnost potvrdí, to zatím není jisté. Dodat tak již můžeme pouze tolik, že s motorem 1,8 TFSI je spojena i vyšší papírová spotřeba, která by v průměru měla činit 7 až 7,6 l/100 km.


Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 1 - Audi TT 2015 oficialni sada 01Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 2 - Audi TT 2015 oficialni sada 02Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 3 - Audi TT 2015 oficialni sada 03Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 4 - Audi TT 2015 oficialni sada 04Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 5 - Audi TT 2015 oficialni sada 05Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 6 - Audi TT 2015 oficialni sada 06Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 7 - Audi TT 2015 oficialni sada 07Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 8 - Audi TT 2015 oficialni sada 08Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 9 - Audi TT 2015 oficialni sada 09Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 10 - Audi TT 2015 oficialni sada 10Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 11 - Audi TT 2015 oficialni sada 11Audi TT 1,8 TFSI 2015: nový základ má dosud nejnižší výkon i cenu - 12 - Audi TT 2015 oficialni sada 12
Audi TT bude nově k mání s motorem 1,8 TFSI. Cena přitom oproti dvoulitru poklesne o 80 tisíc korun

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše