Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi SQ5 TDI Competition: SUV SQ5 asi nebylo dost Sportovní, teď je i Soutěžní
20.6.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Co na tom, že SUV čtyř kruhů není sportovní a nic na tom nemění ani verze S. Audi jde ještě dál a nabídlo SQ5 TDI v provedení Competition.
Phineas Taylor Barnum kdysi řekl: „Bez propagace se stane něco hrozného - nic!” Přesně tak by šlo popsat přístup Audi k modelu SQ5 TDI ve verzi Competition, který letos začalo nabízet v Německu. Učinilo tak naprosto potichu a téměř nikdo si toho nevšiml. Když se pak včera španělské zastoupení automobilky jako první hlasitě zmínilo o tom, že tento vůz nabízí, vypadalo to na velkou jižanskou novinku. Ale upřímně - dá se očekávat, že Audi nabídne nějaký takto specifický model se zvýšeným výkonem zrovna jen ve Španělsku? Nikoli, tak jsme se podívali do nabídky německého zastoupení a zjistili, že už tam svítí dobré tři měsíce.
V nabídce toho českého jej nenajdete, ale je to buď otázka času nebo poptávky. A i kdyby ne, v Německu si můžete pořídit tento vůz za cenu od 62 750 Eur a možná zajímavěji - s příplatkem 1 550 Eur oproti SQ5 TDI. Co za ně dostanete? No přece „soutěžní” verzi SQ5, která se vyznačuje tím, že oproti standardu má... 13 koní k dobru. Celkem 326 koní z třílitrového, dvakrát přeplňovaného dieselu pak znamená zrychlení na stovku za 5,1 sekundy (-0,1 s oproti SQ5 TDI) a maximální rychlost omezenou na 250 km/h (+/- 0 km/h).
Vůz si můžete prohlédnout na přiložených snímcích, na nichž nevypadá zrovna tuctově, pokud ale správně chápeme nabídku Audi, tohle za svých 1 550 Eur navíc nedostanete - jde o specifickou konfiguraci, v níž můžete SQ5 TDI mít, ať už jde o verzi Competition nebo ne. Na místě je pochopitelně otázka, jak moc podobné slovo sluší už docela velkému a těžkému SUV, ale kdo chce kam...
Audi SQ5 TDI Competiton není až taková zvláštnost, jak se na první pohled může zdát
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
před 8 hodinami - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
před 9 hodinami - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
před 11 hodinami - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva