Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi S6, S7 a S8 2012: pokochejte se novými fotkami ingolstadtských siláků
24.4.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Abyste neřekli, že máme oči jen pro Čínu, zabrousíme také do trochu jiných sfér. Audi totiž uvolnilo nové fotky svých velkých eSek a ta pořád stojí za skouknutí.
Aby také ne, však jde stále jen o pár měsíců staré novinky. Všechny tři jsme vám svého času briskně představili hned v den jejich společné premiéry, a tak jste si o nové S6, stylovější S7 Sportback a větší S8 2012 mohli hned tehdy přečíst vše podstatné. Ani o fotky nouze nebyla a komu by to bylo málo, toho muselo uspokojit plných 30 minut videa se všemi třemi německými hvězdami.
Proč nyní, o nějaký půlrok později, Audi uvolnilo nové fotky zrovna této nesvaté trojice, to nevíme, zachycují ale vozy v severoamerických specifikacích (a konec konců i na amerických značkách), a tak je pravděpodobné, že souvisejí se vstupem těchto vozů na trh ve Spojených státech.
To nám ale může být celkem ukradené, neboť u nás už jsou tato eSka k mání. Pěkné fotky ale vždy stojí za shlédnutí, a tak je nabízíme i vám. Zajímavé jsou přitom nejen z podstaty, ale i proto, že ukazují S6, S7 i S8 v provedení pro státy, které nenutí řidiče používat také přední poznávací značky, a tak mají všechny plnohodnotnou „singleframe” masku chladiče bez prostoru určeného pro SPZ. A tak vlastně i vypadají trochu nové a podle nás i lépe...
To už ovšem zvažte sami, my jen dodáme (a to je také důvod, proč Audi tyto modely prezentuje společně), že všem třem gráciím je vlastní motor 4,0 TFSI V8 s technologií vypínání válců naladěný na výkony okolo 450 koní.
Nové snímky Audi S6 2012
Nové snímky Audi S7 Sportback 2012
Nové snímky Audi S8 2012
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
před hodinou - Ostrá verze nové levné Lady vypadá zevnitř jako Pagani pro chudé, bez maskování nafotili i odvozený kombík
včera - Mechanik ukázal, co se stane legendárnímu motoru 2,0 TDI od VW, pokud jednou špatně přeřadíte
28.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Předčasný konec testů v Portimau včera 17:44
- Masarykův okruh v roce 2025 včera 17:16
- KTM 125 SMC R a 390 SMC R 2025: malé supermota včera 08:00
- Test Superbike v Algarve: Kdo jiný než Toprak? 28.1.2025
- 28. a 29. ledna testy WSBK a WSSP v Portimao 28.1.2025
Nejnovější články
- Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
před hodinou - Nový Trumpův ministr zrušil americkou obdobu limitů emisí a spotřeby aut v EU, naplno odhalil pokrytectví za ní
před 2 hodinami - Černé vlajky u Ferrari? Němci vyzkoušeli čínský supersport, který nabízí přes 1 200 koní za cenu 541koňového Porsche
včera - Elektromobily podle studie svou životností překonávají spalovací vozy, vydrží prý skoro 20 let v průměru. Je to výsměch, šlendrián a tmářství
včera - Bugatti, které po 4 měsících zruinovalo autopůjčovnu, nikdo nechce koupit. Ani 25 milionů za něj majiteli nebylo dost
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 08:36 - HondaMan
- Lampárna (stěžovatelna) 01.29. 22:03 - vasco
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.29. 21:00 - M.Z.
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 01.28. 15:13 - pavproch
- Chlubítko univerzální 01.28. 14:14 - Stepan