Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS6 a RS7 performance na prvním videu, zvuk osmiválce je opravdu hrozivý
16.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Posílení motorového prostoru na 605 koní sebou přineslo působivý zvukový doprovod. Stovku navíc obě novinky čtyř kruhů pokoří za 3,7 sekundy.
Nové verze modelů RS6 Avant a RS7 Sportback jsme si mohli představit již před takřka měsícem. Nyní však obě novinky z Ingolstadtu čeká živý debut na autosalonu v Los Angeles, pročež se Audi rozhodlo rozdmýchat oheň očekávání a pustilo do světa první oficiální video. To potenciální klientele dozajista udělá radost, neboť oba vozy čtyř kruhů disponují opravdu hrozivým zvukovým doprovodem. A tím nemyslíme nějaké tragické chrchlání, nýbrž temné brumlání a jekot osmiválce.
Pohonná jednotka 4,0 TFSI je tímtéž motorem, jaký pohání také Audi S8 plus, pročež také v případě kombíku a liftbacku dává 605 koní a 750 Nm točivého momentu. S tímto výkonem zvládají obě novinky značky zrychlení z klidu na stovku za pouhých 3,7 sekundy a metu 200 km/h pokoří již za 12,1 s, tedy o čtrnáct desetin rychleji než standardní model. Nejvyšší rychlost pak sice končí na dvěstěpadesátce, za příplatek ji však můžete navýšit až na 305 km/h.
Vyjma posíleného motoru se modely RS6 a RS7 performance dočkaly také upraveného softwaru převodovky a adaptivního zavěšení, nechybí ani 21palcová kola osazená pneumatikami o rozměru 285/30 u kombíku nebo o rozměru 275/30 u liftbacku. Za další příplatek je pak možné sáhnout ještě po karbon-keramických brzdách nebo zadním sportovním diferenciálu s aktivním vektorováním točivého momentu.
Vizuální změny jsou již minimální a kromě zmiňovaných kol se soustředí hlavně na nepatrně větší otvory sání v předním nárazníku, černý výplet čelní masky a výraznější zadní difuzor. Přikoupit si pak můžete ještě nový barevný odstín Ascari Blue nebo karbonové doplňky interiéru, přičemž ceny startují na 117 000 Eur (cca 3 169 000 Kč) u kombíku, respektive na 121 700 Eur (3 296 000 Kč) u liftbacku.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nové na MotoForum.cz
- Také Iker Lecuona mimo hru včera 21:55
- Augusto Fernandez jako náhradník za Jonathana Reu včera 14:01
- Vítězem Bulega před Toprakem včera 10:00
- Vítězí Manzi s Yamahou, 13. Vostatek včera 09:00
- Superpole vyhrál Bulega včera 08:00
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před 16 minutamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 16 minutamiBMW zastavilo plán vyrábět elektrická Mini v Evropě. Důvod uhádnete, je to nezájem
před 10 hodinamiAudi přiznalo, že jeho interiéry jsou dnes horší, než bývaly. Auta roky šidilo na špatném místě
včeraLevný čínský soupeř Škody Fabia dostal i v Evropě normální motor, teprve s ním může v Česku zabodovat
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan