Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS6 a RS7 performance na prvním videu, zvuk osmiválce je opravdu hrozivý
16.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Posílení motorového prostoru na 605 koní sebou přineslo působivý zvukový doprovod. Stovku navíc obě novinky čtyř kruhů pokoří za 3,7 sekundy.
Nové verze modelů RS6 Avant a RS7 Sportback jsme si mohli představit již před takřka měsícem. Nyní však obě novinky z Ingolstadtu čeká živý debut na autosalonu v Los Angeles, pročež se Audi rozhodlo rozdmýchat oheň očekávání a pustilo do světa první oficiální video. To potenciální klientele dozajista udělá radost, neboť oba vozy čtyř kruhů disponují opravdu hrozivým zvukovým doprovodem. A tím nemyslíme nějaké tragické chrchlání, nýbrž temné brumlání a jekot osmiválce.
Pohonná jednotka 4,0 TFSI je tímtéž motorem, jaký pohání také Audi S8 plus, pročež také v případě kombíku a liftbacku dává 605 koní a 750 Nm točivého momentu. S tímto výkonem zvládají obě novinky značky zrychlení z klidu na stovku za pouhých 3,7 sekundy a metu 200 km/h pokoří již za 12,1 s, tedy o čtrnáct desetin rychleji než standardní model. Nejvyšší rychlost pak sice končí na dvěstěpadesátce, za příplatek ji však můžete navýšit až na 305 km/h.
Vyjma posíleného motoru se modely RS6 a RS7 performance dočkaly také upraveného softwaru převodovky a adaptivního zavěšení, nechybí ani 21palcová kola osazená pneumatikami o rozměru 285/30 u kombíku nebo o rozměru 275/30 u liftbacku. Za další příplatek je pak možné sáhnout ještě po karbon-keramických brzdách nebo zadním sportovním diferenciálu s aktivním vektorováním točivého momentu.
Vizuální změny jsou již minimální a kromě zmiňovaných kol se soustředí hlavně na nepatrně větší otvory sání v předním nárazníku, černý výplet čelní masky a výraznější zadní difuzor. Přikoupit si pak můžete ještě nový barevný odstín Ascari Blue nebo karbonové doplňky interiéru, přičemž ceny startují na 117 000 Eur (cca 3 169 000 Kč) u kombíku, respektive na 121 700 Eur (3 296 000 Kč) u liftbacku.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
včeraStarý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025Nový Dodge Charger se poprvé ukázal na veřejnosti jako čtyřdvířko, bez „elektrického stigma” sklízí potlesk
29.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- BMW R 12 G/S 2025: syrová zábava v terénu včera 13:42
- COTA 2025: Vítězem Bagnaia, lídrem A. Marquez 30.3.2025
- Jake Dixon suverénním vítězem v Austinu, Salač out 30.3.2025
- Prvním vítězem na COTA se stal Rueda 30.3.2025
- Toprakův portugalský hattrick 30.3.2025
Nejnovější články
Pokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
před 7 hodinamiEvropské automobilky chtějí zpátky do Ruska. Renault má šanci, VW tam rozprodávají díly za pakatel. Převodovky za 12, motory za 17 tisíc
před 9 hodinamiČínské Ferrari za cenu Škody se ukázalo na nových fotkách. To bude teprve hit, nabídne 26 typů litých kol
před 10 hodinamiKorejci ukázali nový palubní systém svých aut. Vypadá jako kopie přes 10 let starého systému Tesly
včeraČerpací a dobíjecí stanice nejsou zdaleka to samé. Že je těch druhých v Kalifornii víc než těch prvních, neznamená lautr nic
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva