Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS6 a RS7 performance na prvním videu, zvuk osmiválce je opravdu hrozivý
16.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Posílení motorového prostoru na 605 koní sebou přineslo působivý zvukový doprovod. Stovku navíc obě novinky čtyř kruhů pokoří za 3,7 sekundy.
Nové verze modelů RS6 Avant a RS7 Sportback jsme si mohli představit již před takřka měsícem. Nyní však obě novinky z Ingolstadtu čeká živý debut na autosalonu v Los Angeles, pročež se Audi rozhodlo rozdmýchat oheň očekávání a pustilo do světa první oficiální video. To potenciální klientele dozajista udělá radost, neboť oba vozy čtyř kruhů disponují opravdu hrozivým zvukovým doprovodem. A tím nemyslíme nějaké tragické chrchlání, nýbrž temné brumlání a jekot osmiválce.
Pohonná jednotka 4,0 TFSI je tímtéž motorem, jaký pohání také Audi S8 plus, pročež také v případě kombíku a liftbacku dává 605 koní a 750 Nm točivého momentu. S tímto výkonem zvládají obě novinky značky zrychlení z klidu na stovku za pouhých 3,7 sekundy a metu 200 km/h pokoří již za 12,1 s, tedy o čtrnáct desetin rychleji než standardní model. Nejvyšší rychlost pak sice končí na dvěstěpadesátce, za příplatek ji však můžete navýšit až na 305 km/h.
Vyjma posíleného motoru se modely RS6 a RS7 performance dočkaly také upraveného softwaru převodovky a adaptivního zavěšení, nechybí ani 21palcová kola osazená pneumatikami o rozměru 285/30 u kombíku nebo o rozměru 275/30 u liftbacku. Za další příplatek je pak možné sáhnout ještě po karbon-keramických brzdách nebo zadním sportovním diferenciálu s aktivním vektorováním točivého momentu.
Vizuální změny jsou již minimální a kromě zmiňovaných kol se soustředí hlavně na nepatrně větší otvory sání v předním nárazníku, černý výplet čelní masky a výraznější zadní difuzor. Přikoupit si pak můžete ještě nový barevný odstín Ascari Blue nebo karbonové doplňky interiéru, přičemž ceny startují na 117 000 Eur (cca 3 169 000 Kč) u kombíku, respektive na 121 700 Eur (3 296 000 Kč) u liftbacku.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejčtenější články
- Nová Škoda Fabia RS existuje, akorát si tak neříká. Má 190 koní, koupit si ji bude moci jen stovka lidí
22.10.2024 - Druhé nejlevnější SUV Mercedesu láká jako ojeté ještě nižší cenou, už po pár letech ho trápí obří propady hodnoty
22.10.2024 - Sověti svého času neměli auta, se kterými by dobyli Sibiř, a tak přišli s těmito monstry, měla zcela unikátní techniku
22.10.2024 - Splňte plán, nebo zemřete: Šéf popsal, jak automobilky musí přestat prodávat auta, aby mohly dál prodávat auta
23.10.2024 - Prodeje nových aut v Evropě se dál propadají. Žádaná auta už se ani nevyrábí a vnucování těch nechtěných to nespraví
23.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva