Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS3 2013: tak by mohla vypadat nová RS3 (ilustrace)
7.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Současná tvorba Audi vypadá v očích spousty příznivců atraktivně, nicméně je natolik předvídatelná, že odhadnout tvary dalších verzí A3 nečiní větší potíže.
Nová generace Audi A3 je v podobě třídveřového hatchbacku na světě už několik měsíců. Známe také přibližnou podobu sedanu předznamenaného studií A3 Concept, ale tento vůz by se měl objevit ještě v dalších třech karosářských variantách. Pokud byly signály ingolstadtských tamtamů interpretovány správně, dorazí rovněž pětidveřový Sportback, kabriolet a kupé, přičemž hlavním cílem má být Mercedes třídy A a jeho odvozené verze.
Jak je poslední dobou v Audi dobrým zvykem, nebude patrně chybět ani nejvýkonnější model RS3 od divize Quattro GmbH, který v současné podobě využívá napříč uložený pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 340 koní. Co bude mít pod kapotou nástupce, je pro tuto chvíli otázka na plánovače, ačkoli je zřejmé, že možností ladit dnešní jednotku s charakterním zvukem na vyšší výkony se zdá být nejrozumnější cestou.
A jak by mohla budoucí Audi RS3 vypadat? To nastiňují nové ilustrace Theophila China, který se při tvorbě svého návrhu nechal evidentně inspirovat modelem A1 Quattro s řadovým čtyřválcem TFSI o výkonu 265 koní a pohonem všech kol. Jeho RS3 sice nemá černou střechu a místo toho využívá nenalakované prahy, lemy blatníků a přední spoiler, spojení nicméně tvoří okopírovaná vícepaprsková kola.
Známý ilustrátor jinak s vozem neprováděl žádné přehnané stylistické triky a vycházel přitom ze základní A3 s aplikovanými prvky RS5, čímž velmi přesně vystihl základní premisu všech současných vozů Audi a tím je designová předvídatelnost. Klidně se můžeme vsadit, že kola asi budou vypadat poněkud jinak, každopádně vnější tvary by měly sedět víceméně přesně.
Potenciál pětiválce 2,5 l předvedla studie sedanu A3 se stejným agregátem vyladěným na 408 koní
Zdroj: theophiluschin.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále je 5 volných míst včera 10:58
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
před 2 hodinami - Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
před 3 hodinami - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera - VW je nepoučitelný. Přes totální fiasko svých elektrických aut se chce zachránit s pomocí nových elektromobilů
včera - Němci chtějí znovu rozjet dotace na elektromobily. Tentokrát ale jen pro mladé lidi a mladé rodiny s dětmi
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva