Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi R8 LMS nafoceno nahé při testech, e-tron odhalil svou vysokou hmotnost
13.3.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Závodní R8 bez typického zbarvení závodních aut vypadá zvláštně. A zvláštně vypadá u sportovního auta i hmotnost blížící se dvěma tunám.
Na našich stránkách v posledních týdnech už mnohokrát zaznělo, že jednou z největších novinek letošního autosalonu v Ženevě stále je nové Audi R8 2015. To jsme vám podrobně představili a zmínili se rovnou i o verzích LMS a e-tron, přesto jsme se později jak k elektrickému, tak k závodnímu provedení ještě jednou vrátili. Když jsme pak probírali, co už R8 nečeká a mine, nezdálo se, že by bylo nutné se k LMS či e-tronu vracet. Jenže jsou tu ještě další detaily hodné zmínky.
Jednak vám můžeme R8 LMS ukázat na fotkách z testů na okruhu Paul Ricard, kterých se účastnil třeba i po boku Lamborghini Huracán GT3, jak můžete vidět na snímcích. Šlo o oficiální testy pro letošní sezónu Blancpain Endurance Series a na snímcích je po úplném odhalení vozu zajímavé hlavně to, že je k vidění „nahý”, tedy celý bílý, bez jakéhokoli „válečného” zbarvení. Docela neobvyklý pohled na závodní auto, však posuďte sami.
Druhá novinka se týká elektrického e-tronu, který Audi prezentuje jako sériový model, zatím ale neví ani to, kdy jej začne vyrábět a prodávat, ani kolik bude stát peněz. Automobilka také nezveřejnila některé technické detaily, které se dostávají ven až nyní. Kolegové z Autocaru uvádějí, že vůz váží tučných 1 840 kg, což je na sporťák této velikosti vskutku extrémní hodnota. Pro srovnání - verze R8 V10 plus je o 400 kg lehčí a zmíněná závodní LMS dokonce o více než 600 kg.
Uvážíme-li navíc, že e-tron je ze všech verzí R8 nejslabší, není to zrovna pěkná cifra. I tak dokáže akcelerovat na stovku za 3,9 sekundy, pro jeho chování při technické jízdě to ale nutně bude muset být limit, stejně jako jeho akumulátory s kapacitou 92 kWh pro cokoli krom economy runu. Čas poví více.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.








Závodní R8 bez jakéhokoli zbarvení vypadá zvláštně
Pro připomenutí živé fotky R8 e-tron z letošní Ženevy
Zdroje: Autocar, Endurance info přes Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Vítězem v Jerezu Alex Marquez, Marc Marquez po crashi 12. včera 14:44
- Vítězem Moto2 Gonzalez před Baltusem a Agiusem, 10. Salač včera 12:56
- Prvním dnešním vítězem v Jerezu se stal Rueda včera 11:37
- Warm up v Jerezu: Kdo jiný než Marc Marquez včera 10:27
- Sprint Race v Jerezu vyhrál Marc Marquez 26.4.2025
Nejnovější články
Novou Alfu Romeo Stelvio předčasně odhalil únik patentových záběrů, působí všelijak
před hodinouDlouholetý šéfdesignér Škody v práci pro Číňany nelení. Navrhl jim i vlastní Rolls-Royce, pro který nedávno pracoval, říká si Perla Číny
před 3 hodinamiKupte si skutečný Jaguar, dokud ještě můžete, i nejetý vrchol s víc jak 500 koňmi dnes pořídíte za pakatel
před 4 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraUž tak sympatické malé Suzuki se dočkalo ještě sympatičtější verze pro dobrodruhy, je to takové Porsche 911 Dakar pro chudé
včera
Živá témata na fóru
- VZKAZY 04.28. 10:09 - M.Z.
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Táhneme na Brusel 04.28. 08:18 - HondaMan
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch