Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi R8 2012: nové fotky faceliftu a vrcholné verze V10 Plus
31.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Ingolstadtská značka zveřejnila další záběry modernizované Audi R8. K tomu se můžeme podrobněji podívat na německý ceník.
Audi R8 vyráběné od roku 2006 bylo spíše na výměnu než facelift, vedení z Ingolstadtu se však rozhodlo jinak. Ke cti čtyř kruhů slouží alespoň to, že se tentokrát nejedná pouze o výměnu světel a nárazníků, ale automobilka to vzala tak nějak od základu. Podrobnostmi se tentokrát zabývat nebudeme, vše podstatné bylo napsáno v podrobném představení. Nově se ovšem můžete pokochat další sadou oficiálních fotografií tematicky navazující na předchozí premiérový set.
Abychom nezůstali jen u toho, můžeme si podrobněji projít i to, jaké částky bude Audi za inovovanou R8 chtít. Základem je opět verze osazená atmosférickým osmiválcem 4,2 FSI o výkonu 430 koní a šestistupňovou manuální převodovkou. Toužíte-li po ní, připravte si 113 500 Eur, přepočtu 2,88 milionu Kč. Stejná pohonná jednotka spřažena s novou sedmistupňovou dvojspojkovou převodovkou je o 4 900 Eur dražší, celkově tedy vyjde na něco málo třes tři miliony korun.
Výchozí atmosférický desetiválec 5,2 FSI s původním výkonem 525 koní a převodovou skříní S tronic si Audi cení na 154 600 Eur, tedy asi na cirka 3,93 milionu. Nová ostřejší varianta V10 Plus s 550 koňskými silami a identickým řazením pořídíte za 173 200 Eur - přibližně 4,4 milionu Kč.
Za otevřený R8 Spyder se pokaždé připlácí dalších 11 300 Eur, což dělá asi 287 tisíc korun, podle německého a ani britského ceníku si však nejvýkonnější variantu Plus zatím v otevřeném provedení koupit nemůžete.
Za Spyder se v Německu připlácí v přepočtu necelých 290 tisíc
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
dnes - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejčtenější články
- Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024
Živá témata na fóru
- Politický koutek 11.21. 21:21 - Brus
- Policejní kontroly a měření 11.21. 18:24 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.21. 16:10 - audis
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.21. 09:19 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.20. 23:40 - AIvar
- Onboard videa 11.20. 22:57 - řidičBOB
- BMW Divize 11.20. 10:33 - pavproch
- Detektory policejních radarů 11.19. 20:36 - mafel