Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi Q7 e-tron na prvním videu, dieselovým zvukem zrovna neokouzlí
30.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Hybridní SUV nezní příliš přitažlivě. Kromě toho chce jezdit za nereálných 1,7 l/100 km a nabídnout fabulovaný kombinovaný dojezd 1 410 km.
V posledních týdnech přišla na přetřes hned dvě videa z natáčení oficiálních promoklipů italských automobilek, přičemž v obou případech jsme řešili absenci zvuku. Zatímco u takového Lamborghini Aventador SV byl důraz kladen na slova autorů, takové Ferrari má zjevně nemalý problém. Nové 488 GTB totiž nezní tak působivě, jak by se od typického osmiválcového Vzpínajícího se koníka očekávalo.
Danou dvojici ale již nyní ponechme stranou, místo toho můžeme svou pozornost zaměřit na nové hybridní Audi Q7 e-tron. To má za sebou výstavní debut na stejném ženevském autosalonu, přičemž aktuálně tu máme první video. Ani v jeho případě nás nenechal chladnými zvuk, v tomto případě si ovšem na jeho nepřítomnost nebudeme. Motor slyšet je, diesel-elektrické pohonné ústrojí vás ale stěží okouzlí.
Na několika záběrech je zvenčí slyšet typický chraplák „naftožroutů“, který naznačuje, proč jsou hybridní modely obvykle osazené kromě elektromotorů benzinovými agregáty. Pochopitelně to není jediný faktor, proti dieselovým hybridům hraje i ne zrovna globální obliba naftových jednotek. Proto také třba Státech tuto verzi modelu Q7 e-tron Audi ani nenabídne. Starý kontinent se ale jistě třese nedočkavostí, až si bude moci pořídit SUV, které má podle údajů výrobce jezdit za 1,7 l/100 km a emitovat pouhých 46 gramů CO2 na kilometr. Že jde o více než nereálné údaje, to asi nemusíme dodávat. Pro nevěřící Tomáše je tu pak fakt, že navzdory této udávané spotřebě Q7 zvládne ujet na jedno natankování jen 1 410 km.
Dané video tak nerozhodné kupce není zrovna přesvědčivým argumentem k sepsání objednávky, nepochybujeme však, že Audi svůj „Vorsprung durch technik“ zákazníkům i v tomto případě prodá. Však ne vše je na Q7 e-tron nezajímavé - kombinovaný výkon 373 koní a sprint na stovku za 6 sekund zní slibně. Více vám poví samotné video...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
před 9 hodinamiHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
včeraStarý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejčtenější články
Ze symbolu znovuzrození symbolem úpadku. Nissan GT-R končí bez nástupce, Japonci s ním nedokázali přijít dlouhých 18 let
3.3.2025Provokace: Porsche zajelo rekord okruhu mezi silničními auty s vozem, který už 6 let nevyrábí
3.3.2025Smutný rekordman Formule 1 si „na důchod” pořídil nové bydlení, nešetřil na sobě ani trochu
3.3.2025Nekupujte si elektromobily, stejně už je nebudete mít jak nabíjet, zní z Nizozemska. Dosáhly 5 procent podílu na autech v provozu
3.3.2025K mání je „nákupní taška” od BMW, která na semaforech znejistí i frajery s Bugatti. Za cenu dvou výměn oleje v jejich autech
3.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva