Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi Q7 e-tron na prvním videu, dieselovým zvukem zrovna neokouzlí
30.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Hybridní SUV nezní příliš přitažlivě. Kromě toho chce jezdit za nereálných 1,7 l/100 km a nabídnout fabulovaný kombinovaný dojezd 1 410 km.
V posledních týdnech přišla na přetřes hned dvě videa z natáčení oficiálních promoklipů italských automobilek, přičemž v obou případech jsme řešili absenci zvuku. Zatímco u takového Lamborghini Aventador SV byl důraz kladen na slova autorů, takové Ferrari má zjevně nemalý problém. Nové 488 GTB totiž nezní tak působivě, jak by se od typického osmiválcového Vzpínajícího se koníka očekávalo.
Danou dvojici ale již nyní ponechme stranou, místo toho můžeme svou pozornost zaměřit na nové hybridní Audi Q7 e-tron. To má za sebou výstavní debut na stejném ženevském autosalonu, přičemž aktuálně tu máme první video. Ani v jeho případě nás nenechal chladnými zvuk, v tomto případě si ovšem na jeho nepřítomnost nebudeme. Motor slyšet je, diesel-elektrické pohonné ústrojí vás ale stěží okouzlí.
Na několika záběrech je zvenčí slyšet typický chraplák „naftožroutů“, který naznačuje, proč jsou hybridní modely obvykle osazené kromě elektromotorů benzinovými agregáty. Pochopitelně to není jediný faktor, proti dieselovým hybridům hraje i ne zrovna globální obliba naftových jednotek. Proto také třba Státech tuto verzi modelu Q7 e-tron Audi ani nenabídne. Starý kontinent se ale jistě třese nedočkavostí, až si bude moci pořídit SUV, které má podle údajů výrobce jezdit za 1,7 l/100 km a emitovat pouhých 46 gramů CO2 na kilometr. Že jde o více než nereálné údaje, to asi nemusíme dodávat. Pro nevěřící Tomáše je tu pak fakt, že navzdory této udávané spotřebě Q7 zvládne ujet na jedno natankování jen 1 410 km.
Dané video tak nerozhodné kupce není zrovna přesvědčivým argumentem k sepsání objednávky, nepochybujeme však, že Audi svůj „Vorsprung durch technik“ zákazníkům i v tomto případě prodá. Však ne vše je na Q7 e-tron nezajímavé - kombinovaný výkon 373 koní a sprint na stovku za 6 sekund zní slibně. Více vám poví samotné video...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejnovější články
Vyhnaný šéf Nissanu musí koulet očima, jím kdysi zachráněná firma se propadla do nejvyšší ztráty v historii, přesahuje 100 miliard
před 29 minutamiPrvotina automobilky financované Jeffem Bezosem je tím obyčejným autem, které na trhu chybí, má dokonce okna na kličky
před hodinouNěmci zkouší znovu utáhnout Číňany na tradiční levný fígl, tentokrát už to nemusí stačit
před 3 hodinamiAť se vám nový nejprodávanější kombík světa líbí nebo ne, máte to jedno, v Evropě ho kvůli místním výmyslům stejně nekoupíte
před 4 hodinamiDlouholetý šéfdesignér Škody teď kope za Číňany a tohle je jeho prvotina v novém dresu
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 12:21 - Stepan
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 09:27 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle