Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi Q7 e-tron na prvním videu, dieselovým zvukem zrovna neokouzlí
30.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Hybridní SUV nezní příliš přitažlivě. Kromě toho chce jezdit za nereálných 1,7 l/100 km a nabídnout fabulovaný kombinovaný dojezd 1 410 km.
V posledních týdnech přišla na přetřes hned dvě videa z natáčení oficiálních promoklipů italských automobilek, přičemž v obou případech jsme řešili absenci zvuku. Zatímco u takového Lamborghini Aventador SV byl důraz kladen na slova autorů, takové Ferrari má zjevně nemalý problém. Nové 488 GTB totiž nezní tak působivě, jak by se od typického osmiválcového Vzpínajícího se koníka očekávalo.
Danou dvojici ale již nyní ponechme stranou, místo toho můžeme svou pozornost zaměřit na nové hybridní Audi Q7 e-tron. To má za sebou výstavní debut na stejném ženevském autosalonu, přičemž aktuálně tu máme první video. Ani v jeho případě nás nenechal chladnými zvuk, v tomto případě si ovšem na jeho nepřítomnost nebudeme. Motor slyšet je, diesel-elektrické pohonné ústrojí vás ale stěží okouzlí.
Na několika záběrech je zvenčí slyšet typický chraplák „naftožroutů“, který naznačuje, proč jsou hybridní modely obvykle osazené kromě elektromotorů benzinovými agregáty. Pochopitelně to není jediný faktor, proti dieselovým hybridům hraje i ne zrovna globální obliba naftových jednotek. Proto také třba Státech tuto verzi modelu Q7 e-tron Audi ani nenabídne. Starý kontinent se ale jistě třese nedočkavostí, až si bude moci pořídit SUV, které má podle údajů výrobce jezdit za 1,7 l/100 km a emitovat pouhých 46 gramů CO2 na kilometr. Že jde o více než nereálné údaje, to asi nemusíme dodávat. Pro nevěřící Tomáše je tu pak fakt, že navzdory této udávané spotřebě Q7 zvládne ujet na jedno natankování jen 1 410 km.
Dané video tak nerozhodné kupce není zrovna přesvědčivým argumentem k sepsání objednávky, nepochybujeme však, že Audi svůj „Vorsprung durch technik“ zákazníkům i v tomto případě prodá. Však ne vše je na Q7 e-tron nezajímavé - kombinovaný výkon 373 koní a sprint na stovku za 6 sekund zní slibně. Více vám poví samotné video...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nové na MotoForum.cz
- Také Iker Lecuona mimo hru včera 21:55
- Augusto Fernandez jako náhradník za Jonathana Reu včera 14:01
- Vítězem Bulega před Toprakem včera 10:00
- Vítězí Manzi s Yamahou, 13. Vostatek včera 09:00
- Superpole vyhrál Bulega včera 08:00
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před 5 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 5 hodinamiBMW zastavilo plán vyrábět elektrická Mini v Evropě. Důvod uhádnete, je to nezájem
včeraAudi přiznalo, že jeho interiéry jsou dnes horší, než bývaly. Auta roky šidilo na špatném místě
včeraLevný čínský soupeř Škody Fabia dostal i v Evropě normální motor, teprve s ním může v Česku zabodovat
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva