Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alfa Romeo Stelvio může klidně vypadat i takto nudně (ilustrace)
18.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
První SUV Alfy na nových neoficiálních ilustracích vypadá jako „Giulia na chůdách“. Může jí být a vůz prý čeká další zpoždění.
Příchod vůbec prvního SUV Alfy Romeo je velmi sledovanou událostí. Automobilka si od něj slibuje výrazné navýšení svých nynějších, dost nízkých produkčních čísel. K tomuto kroku ale hned tak nedojde, neboť původní premiéra byla odložena na druhou polovinu letošního roku a prodej nebude zahájen dříve než v prvním pololetí toho příštího.
S ohledem na tato data není překvapivé, že vzhled vozu je prozatím otázkou spekulací. Zatím jsme tu měli pouze částečně oficiální pohled na interiér, v případě zevnějšku nám pak maximum odhalily snímky špionážních fotografů z počátku tohoto měsíce. Z těch pak vycházejí neoficiální ilustrace INDAV Design, které Stelvio nevykreslují zrovna v nejlepších barvách.
V tomto ohledu nás nechápejte jako největší odpůrce italské automobilky pod sluncem. Nicméně od prvního SUV značky jsme čekali trochu více, zvláště po celé řadě oslavných výroků vedení Alfy Romeo. Stelvio se ovšem na nových ilustracích profiluje jen jako „Giulia na chůdách“, jež navíc veškerou přitažlivost vyměnila za zvýšenou stavbu karoserie a zkrácenou záď.
Je ale třeba dodat, že vše je neoficiální a v reálu může Stelvio vypadat pohledněji. Zvláště ve verzi Quadrifoglio Verde, která velmi pravděpodobně černé plastové lemy karoserie vymění za sadu spoilerů. Pod kapotou pak tato varianta nabídne 2,9litrový přeplňovaný šestiválec naladěný na 510 koní, v případě základu se ovšem dočkáme čtyřválcových pohonných jednotek.
Více informací se nejspíše dozvíme v řádu měsíců, přičemž jsme zvědavi, zda Alfa Romeo v mezičase neoznámí další odklad. Nové spekulace naznačují, že i přes platformou Giorgio a motory sdílené se sedanem budou Italové na vývoj svého prvního SUV potřebovat ještě více času, než původní zdržení naznačovalo.
Alfa Romeo Stelvio se na nových neoficiálních ilustracích zatím příliš nepředvedla
Zdroj: INDAV Design@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
před hodinou - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. A není to jen ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno se i vyplatí
před 3 hodinami - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
před 4 hodinami - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
před 6 hodinami - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva