Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alfa Romeo MiTo 2017: měla by takhle vypadat nová generace? (ilustrace)
31.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nástupce modelu MiTo by měl nahradit také Giuliettu. Do té doby si musíme vystačit s faceliftem, který se možná ukáže již na IAA.
Alfa Romeo MiTo se na trhu objevila již před sedmi lety. Zpočátku se přitom zdálo, že Italové udeřili hřebíček na hlavičku, neboť hned v roce 2009 bylo prodáno přes 62 tisíc exemplářů. Nicméně každé další období se neslo ve znamení poklesu registrací, přičemž loni již nenašlo svého majitele více než 16 950 kusů. To samozřejmě pro automobilku není zrovna působivý výsledek, zvláště za situace, kdy MiTo je jedním z pouhých dvou modelů v nabídce.
Je proto logické, že nástupce tohoto vozu by měl být diametrálně odlišný, přičemž v portfoliu značky zastoupí také druhý hatchback Giulietta. Dorazit by měl někdy v roce 2017, to je ovšem jediný fakt, který je o daném modelu znám. Momentálně není jisté ani tolik, zda půjde znovu o předokolku, natož abychom spekulovali o motorech, detailech karoserie či doplňcích, které se objeví v interiéru.
Ani tento nedostatek informací ale nezabránil známému „automobilovému manipulátorovi“ Theo Chinovi, aby přišel se svým pojetím. Přitom vycházel především z tvarů Mazdy 2, které dodal prvky ze zmiňované Alfy Romeo Giulietta. Výsledek rozhodně nevypadá špatně, hlavně v případě propojení čelních světel a masky, což je nadmíru agresivně vypadající prvek. Zbytek vozu však již tak zajímavý není.
Zda se to alespoň trochu blíží budoucí realitě, to je, jak jsme uvedli, skutečnou neznámou. Dodat tak můžeme pouze dohady, podle kterých by se již za pár dní ve Frankfurtu mělo objevit faceliftované provedení. To se pochlubí vzpřímenější a rozměrnější čelní maskou, s níž dorazí odlišný nárazník a chromové lemy čelních světel. Mimo to dostane MiTo více bezpečnostních prvků, motory zůstanou stejné.
Nová generace Alfy Romeo MiTo takto nejspíše vypadat nebude
Ilustrace: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Splňte plán, nebo zemřete: Šéf popsal, jak automobilky musí přestat prodávat auta, aby mohly dál prodávat auta
23.10.2024 - Prodeje nových aut v Evropě se dál propadají. Žádaná auta už se ani nevyrábí a vnucování těch nechtěných to nespraví
23.10.2024 - Dvě Bugatti Chiron se srazila při pokusu o předjetí náklaďáku. I ten od nich schytal takovou ránu, že šel „přes boudu”
23.10.2024 - První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva