Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo

Alfa Romeo přiveze na ženevský autosalon také pár drobných vylepšení svých současných modelů. Jedním z nich je dvouspojková převodovka TCT pro Giuliettu Multiair Turbo.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo

14.2.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Alfa Romeo přiveze na ženevský autosalon také pár drobných vylepšení svých současných modelů. Jedním z nich je dvouspojková převodovka TCT pro Giuliettu Multiair Turbo.

Alfa nehodlá letošní Ženevu odbýt a již dříve avizovala tamní odhalení malého sporťáčku 4C GTA. Nebude to ale jediná novinka, které automobilka do Švýcar přiveze, nové 4C GTA doplní i pár menších vylepšení stávajících modelů.

Tím významnějším z nich je doplnění nabídky Giulietty o dvouspojkový šestistupňový automat TCT i pro benzin spalující motor 1,4 MultiAir Turbo s výkonem 125 kW (170 koní). Toto spojení zajístí Giuliettě zrychlení na stovku za 7,9 sekundy a jisté snížení normované průměrné spotřeby. Ta má v kombinovaném režimu činit 5,2 litru benzinu na 100 km. Giulietta 1,4 MultiAir Turbo TCT by se do prodejů měla dostat během letošního léta.

Drobné vylepšení stihne i menší MiTo, které bude od letošního května nabízeno jako model 2011 s rozšířenou paletou volitelných doplňků a barevných provedení exteriéru i interiéru. Např. Mito Quadrifoglio Verde bude k mání se sportovními sedadly Sabelt s bederní opěrkou karbonových vláken a bronzovo-černým provedením interiéru, jenž bude dodáváno k barvě karoserie Bronzo Metal, což je, jak jste jistě uhodli, bronzová metalíza. Zvenku budou nové chromované kryty zrcátek a klik dveří, chrom se objeví i v okolí předních a zadních světel.

Žádné fotografie k těmto novinkám výrobce neuvolnil, a tak přikládáme jen starší snímky Giulietty pro dokreslení atmosféry. V Ženevě jistě uvidíme více.


Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo - 1 - Alfa Romeo Giulietta prvni ofi 1Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo - 2 - Alfa Romeo Giulietta prvni ofi 2Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo - 3 - Alfa Romeo Giulietta prvni ofi 3

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.