Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alfa Romeo Giulia: takhle by měla vypadat běžná provedení (ilustrace)
10.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Běžnější provedení virtuálně přišlo o aktivní čelní splitter, mohutné prahy či velká litá kola. Odhaleno prý hned tak nebude, dočkat se máme až příští rok.
O novém italském sedanu píšeme pomalu denně. Od samotného představení jsme tu již měli virtuální souboj s konkurencí či videa mapující aktivní aerodynamiku. Včera jsme si pak pro změnu posvítili na maskovaný exemplář, který na Ringu ukázal mimo jiné to, o kolik lépe by vůz mohl vypadat s menšími hlavními světlomety. Všechny tyto články ovšem měli jednoho společného jmenovatele, a tím byla vrcholná verze Quadrifoglio Verde. Základ nám kupodivu Italové ještě neukázali a běžnější Giulie prý neuvidíme ani ve Frankfurtu.
Místo toho se spekuluje o lednovém Detroitu či až březnové Ženevě, což by potvrzovalo náš názor, že Italové sice mají odvážné expanzivní a prodejní plány, jejich realizace ale nebude jednoduchá. Dá se totiž předpokládat, že pokud se základní Giulia ukáže až na výstavišti Palexpo, pak samotný prodej bude zahájen zhruba za rok. Pokud si tato fakta dáme dohromady, pak je vcelku jasné, proč analytici nevěří, že Alfa Romeo bude v roce 2018 prodávat 400 tisíc aut ročně, tedy šestinásobek své loňské produkce. Daný scénář ale raději nebudeme přivolávat, místo toho se podíváme na onen základní model, tedy alespoň virtuálně. Naši italští kolegové se totiž s předstihem pokusili nakreslit vizáž model modelu s výkonem nižším než 500 koní.
I tentokráte přitom je nač koukat, přestože tu nemáme ono aktivní „lízátko”, mohutné boční prahy nebo velká litá kola. Opětovně však musíme zdůraznit, že typický italský design to již není. Úplně by totiž postačilo vyměnit čelní masku a rázem můžeme tvrdit, že jde kupříkladu o nový Jaguar. Chápeme však, že vnímání vzhledu je ryze individuální a nakonec - standardní Giulia nakonec takto vypadat nemusí.
Dodat tak již můžeme pouze tolik, že základní verze by měla být k mání s novým 1,8litrovým benzinovým motorem a dvěma turbodiesely. Ty počítají s 2,2litrovým a třílitrovým objemem, přičemž v rámci výkonů pokryjí škálu od 135 do 340 koní. Vybírat tedy z čeho bude, nyní je již jen otázkou, kdy bude prodej zahájen a nakolik budou ceny odrážet nemalé italské sebevědomí.






Základní provedení Alfy Romeo Giulia zřejmě nebude vypadat špatně, typická italská škola to ale opravdu není
Zdroj: OmniAuto
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
před 9 hodinamiStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejnovější články
Další automobilka říká, že dokončuje revoluční baterie. Už načasování jejich údajného příchodu vzbuzuje pochybnosti
před 2 hodinamiExperti vybrali auta, která jsou největšími „držáky” za peníze, vzhledem k ceně prostě vydrží nejvíc
před 3 hodinamiBugatti rozjelo dodávky svého posledního modelu s 1600koňovým motorem W16, je to konec jedné éry
před 5 hodinamiKončící německý kancléř to zabil: „Elektromobilita funguje, průlomu bude dosaženo do roku 2030!” říká
před 6 hodinamiNeslavně slavná jugoslávská automobilka se pokouší vrátit mezi živé, nevzala to za špatný konec
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 02.21. 14:15 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.21. 11:53 - Brus
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Lampárna (stěžovatelna) 02.20. 11:47 - petr_riha
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan
- Další zajímavá autovidea 02.20. 00:02 - Jaggie