Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Abarth nechystá vlastní samostatný model, dále se nevydá ani s výkony motorů
29.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italská sportovní divize si podle svého šéfa vystačí s modifikacemi vybraných modelů Fiatu i maximálním výkonem 180 koní.
Před několika lety se obchodní ředitel značky Abarth Antonio Labate rozpovídal o plánech, ve kterých nechyběl ani zcela samostatný model. Od té doby se vyrojila celá řada neoficiálních ilustrací, jež se vzhled dvoumístného roadsteru snažily co nejvěrněji přiblížit. Nedávno ovšem šéf sportovní divize Marco Magnanini naznačil, že se jedná o pouhé spekulace, které nemají reálný základ.
Nyní Magnanini přichází s definitivním zamítnutím výroby jakéhokoliv samostatného modelu, díky čemuž nabídka Abarthu bude i nadále soustředěna pouze kolem upravených verzí modelů 500, 500C a Punto. Kromě toho ovšem Italové uvažují, že by do svého portfolia přibrali také Fiaty 500L a Panda. To je ale opravdu jediné rozšíření, které je v plánu.
Magnanini také dodal, že Abarth neuvažuje ani o navýšení výkonu přeplňovaného 1,4litrového čtyřválce. Stávajících 180 koní je tedy vrcholem. Přičemž šéf divize rovněž potvrdil, že pod kapotů modelů s logem škorpiona nedorazí ani přeplňovaná jedna-osma z Alfy Romeo 4C. Stávající nabídka totiž počítá s ideálním poměrem mezi výkonem a hmotností a jako taková se tedy nebude měnit.
Ačkoliv Abarth Roadster nikdy nevznikne, objevila se již celá řada neoficiálních ilustrací
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. A není to jen ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno se i vyplatí
před 2 hodinami - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
před 3 hodinami - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
před 5 hodinami - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
před 6 hodinami - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva