před 5 hodinami | Petr Prokopec
Bohužel pro Porsche se znovu ukazuje, že nejvhodnějším pohonem pro SUV jsou dieselové motory, které lze navíc i po letech snáze udržet při životě. Něm...
16.5.2024 | Petr Prokopec
Že jde láska některých lidí k jejich autům pomalu až za hrob, chápeme docela snadno, míváme to podobě. Tohle je ale hodně smutný případ, majitel by si...
16.5.2024 | Petr Miler
Všechna čest německému autoklubu, že se jako jeden z mála rozhodl nezastřít klíčovou část reality a kalkuluje skutečně se všemi náklady, nikoli jen s ...
15.5.2024 | Petr Prokopec
Pokud se děsíte toho, že zítra nastartujete své spalovací auto a některá z kontrolek vám ohlásí vážnou závadu, vězte, že kterákoli z nich bude banalit...
14.5.2024 | Petr Prokopec
Přístup Toyoty nemá smysl kritizovat, není ostatně těžké pochopit, že automobilka neuzná záruku ve chvíli, kdy škodu autu způsobíte primárně sami. Pře...
13.5.2024 | Petr Prokopec
Posledních pár let uteklo jako voda, a tak mnozí budou mít pocit, že tohle auto se nevyrábí zase tak dlouho. Ale ouha, v prodeji je už pět let a ceny ...
13.5.2024 | Petr Miler
S ohledem na dosavadní zkušenosti je jen logické, že směrem k těmto vozům přistupují provozovatelé parkovacích domů, podzemních garáží a dalších podob...
10.5.2024 | Petr Prokopec
Je to auto za 2,5 milionu korun, už proto by člověk očekávat kvalitu a patřičnou péči Tesly. Spoleh není na nic z toho, vůz vám zástupci značky klidně...
9.5.2024 | Petr Prokopec
Máte pocit, že to poslední, co zákazníci prestižních britských automobilek potřebují, jsou peníze na pojištění? Realita je taková, že kvůli míře, s ja...
8.5.2024 | Petr Miler
Po řadě osobních zkušeností s oblibou říkávám, že nejhorší reklamou na elektromobil je elektromobil sám. Pokud od auta chcete něco víc a potřebujete, ...
7.5.2024 | Petr Prokopec
Auto to nemusí být špatné, konstrukčně je ale vymyšlené tak mizerně, že oprava i malé škody znamená obrovský výdaj. Daň za úspory při výrobě, které k ...
5.5.2024 | Petr Miler
Za některá řešení mohou politici kopat do sebezničení a stejně je neprosadí tak, jak si představují. Naopak do tohoto řešení by přestalo stačit kopat ...
4.5.2024 | Petr Miler
Je absurdní, když někdo označuje ekonomiku provozu elektrických aut za jejich výhodu a ignoruje přitom amortizaci. Studie iSeeCars to nedělá a smutná ...
4.5.2024 | Petr Miler
Kdo chce mít opici, musí mít i banány, říká se v žertu v našem oboru. Ono to ale platí skoro doslova, a to dokonce i v momentě, kdy ona „opice” nestoj...
3.5.2024 | Petr Miler
2 319 900 Kč, tolik si dnes musíte připravit, pokud zatoužíte po Tesle Model S v aktuálním základu. Kolik vám z této investice za 10 let zbude? Klidně...
3.5.2024 | Petr Prokopec
Pokud máte tuzemský bestseller v hledáčku, pomalu nemá cenu mířit jiným směrem, než kterým naprostá většina lidí tak jako tak míří. Tedy ke kombíku s ...
1.5.2024 | Petr Prokopec
Příběh Audi A4, jak jej dekády známe, se brzy uzavře a na scénu vlétne se stejným označením úplně jinak koncipovaný elektromobil. Dosavadní A4 přežije...
29.4.2024 | Petr Prokopec
Jen pár let staré Audi A6 Avant v ideální verzi s šestiválcovým TDI se zdá být po relativně malém zápřahu až příliš levné na to, aby s ním nebyly prob...
29.4.2024 | Petr Prokopec
Jako by tahle automobilka neměla v poslední době dost trápení i bez toho, musí se nyní potýkat s další vlnou negativní publicity. Není schopna zajišťo...
28.4.2024 | Petr Miler
A není to zdaleka jediné překvapení, které politici lidem připravili. Po letech jejich tlačení do tepelných čerpadel je najednou od téhož odrazují, po...