Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč

Toto auto má za sebou 10 let provozu, ale ujelo pouhých 15 tisíc kilometrů. Prý vždy s pečlivým servisem, přesto stojí tolik jako lepší jízdní kolo.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč

5.3.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Toto auto má za sebou 10 let provozu, ale ujelo pouhých 15 tisíc kilometrů. Prý vždy s pečlivým servisem, přesto stojí tolik jako lepší jízdní kolo.

Když píšeme o autech na prodej, většinou jsou to historické skvosty svého druhu. Měli jsme tu Lancii Delta Integrale, která nikdy nevyjela na silnice, neboť byla zakoupena jako investice. Nebo výbavou našlapané BMW 750i E38 z konce výroby, které si majitel nechal stvořit do zcela jedinečné podoby a příliš s ním nejezdil. A nebo zmiňujeme vozy zajímavé prostě už tím, že jich nevzniklo mnoho a narazit na kousek byť v lepším stavu bývá výjimečné, třeba jako nedávno zmíněné Audi RS2.

Dnešní případ je jiný. Auto, na které se díváte, si někdo koupil na ježdění, jeho výbava je standardní a svého času se jich prodalo nepřeberné množství. Nelze jej hodit ani do jedné kategorie s Škodou Felicia, která najela pouhých 3 555 kilometrů. Ta se hodí klidně do muzea, tento vůz zase tak zánovní není. Jeho hlavní předností je něco jiného - je to minimálně jeté a dobře udržované auto v na pohled dokonalém stavu, které ale stojí velmi malé peníze. Je to vůz také ve stavu nového, jak ukazují fotografie, ale je za poloviční cenu i oproti oné Felicii. Přesto nabízí víc.

Je to Renault Thalia, což rozhodně není sen nadšeného řidiče a krásy příliš nepobral. Než ho ale šmahem odsoudíte, přečtěte si zbytek - je to automobil s dobrou životní perspektivou, který bude určitě lepší než jízdní kolo nebo pár tramvajenek. A více než tyto alternativy nestojí.

Je opravdu je výjimečném stavu. Za svých 10 let v provozu najel pouze 14 955 kilometrů a interiér vypadá, jako že do něj nikdo ani nesedl. Na tom jistě má zásluhu dokonalé vyčištění, ale podívejte se dobře na veškeré ovládací prvky, sedadla, prostě na cokoli - tohle auto je jako nové. Pochází od prvního majitele a prodávající o něm tvrdí, že velmi pečlivého, a tak má vůz i pečlivě vedenou servisní knížku s kompletní servisní historií.

Taková Thalie se často nevidí, výjimečnou nabídku z ní ale dělá něco jiného - stojí pouhých 44 tisíc korun. Už léta procházíme inzerci aut ve snaze přiblížit vám nabídky jakkoli zajímavých vozů, ještě nikdy jsme ale nenarazili na vůz takového stáří s tak malou a věrohodnou kilometráží, který by vypadal tak dobře a stál takové peníze. Stačí se podívat po inzerci - najdete i jiná auta této třídy v dobrém stavu a minimem najetých kilometrů do 10 let stáří, ale stojí dvoj- až trojnásobek. Za 50 tisíc koupíte leda takto podobně Aixam nebo jiné pseudoauto. Ve srovnání s něčím takovým je i Thalia něco jako Rolls-Royce.

Výbava tu bohužel není skoro žádná. Jediný „luxus” jsou dva čelní airbagy a elektricky stahovatelná přední okna, jinak tu není ani rádio a klimatizace už vůbec ne. Taky výkonu není přehršel, dvanáctistovka pod kapotou má 75 koní. A je od pohledu vidět, že tohle je levné auto; Thalia to koneckonců nikdy neskrývala, ani jako nová nestála majlant. Jenže tahle se od nového auta moc neliší a přijde vás na zlomek.

Je v nabídce bazaru Auto Diskont, což tu tak nějak odpovídá ceně. A nenechte se překvapit podložkami pod značkami od AAA Auto, Auto Diskont už léta patří pod AAA. Ale o prodávající firmu tu nejde, tohle je zkrátka zajímavé auto.

Pokud potřebujete rychle jezdit, máte na vůz jen pár desítek tisíc a zároveň chcete koupit něco, co se vám zítra rozpadne méně pravděpodobně než jiné ojetiny, toto vypadá na zajímavou volbu. Zánovní auto za cenu lepšího jízdního kola se vážně nevidí často...


Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 1 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 01Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 2 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 02Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 3 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 03Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 4 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 04Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 5 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 05Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 6 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 07Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 7 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 08Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 8 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 09Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 9 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 10Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 10 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 11Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 11 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 12Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 12 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 13Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 13 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 14Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 14 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 15Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 15 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 16Zánovní auto za cenu kola: tento Renault ujel 15 tisíc km, stojí 44 tisíc Kč - 16 - renault thalia 12 16v jako novy prodej 17
Tenhle Renault by mohl posloužit, chcete-li levné auto v dobrém stavu

Zdroj: Auto-Diskont.cz

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.