Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Preferujete-li rychlý a hlučný odchod ze světa, tento pohřební vůz bude to pravé
18.12.2017 | Mirek Mazal | Přidat příspěvek
Pohřební vozy jsou běžně decentní a pomalé, kdo ale říká, že loučení se světem musí probírat právě tak. Pohřební AMG na to jde úplně jinak.
Poslední cesta na onen svět není nic, co se obvykle plánuje předem. Nejčastěji ji pro zemřelého organizují pozůstalí a u těch je vždy otázkou, zda budou respektovat přání svého blízkého a nebo na něm budou šetřit. Pokud očekáváte právě to druhé, musíte si pořádný pohřeb zorganizovat dopředu sami. Jednou z položek bude poslední životní cesta, kterou může zajistit vysněný automobil.
Pohřební služby u nás obvykle používají upravené dodávky, ve světě uvidíte leccos, od Cadillaců po Teslu. Najdou se ale i distingvované Maserati nebo ještě luxusnější Rolls-Royce, ty události dodají ten správně vážný charakter. Ne každý je ale konzervativní povahy a není nikde psáno, že pohřeb nemůže trochu veselejšího ražení. V tomto ohledu není nevhodné doporučit Mercedes-AMG GLS 63 jako nejlepší volbu.
Hluboké brumlání dvojitých koncovek AMG od osmiválcového motoru se zdvihovým objemem 5,5 litru je lepší doprovod než smutné výkřiky smutečních hostů. Blíže neupřesněná norská pohřební služba si myslí to samé, a tak si u nizozemské Huiskamp Carrosseriefabriek nechala přestavět právě GLS 63 AMG na pohřební vozidlo. Zvenku není účel automobilu příliš poznat, pokud se ale okolí dovtípí, z předního nárazníku, červených brzdových třmenů, velkých kotoučů, 4 koncovek výfuku a pár odznáčků je zjevné, že nebožtík dal přednost svižnému konci v doprovodu 585 koní.
V interiéru je zadní část standardně přestavěna na převoz rakve, tady se žádné kompromisy nekonají. Otázkou jen je, pro koho takové toto auto primárně určeno. Pro nebožtíka, který si to už těžko užije, nebo pozůstalé, kteří se jej chtějí co nejrychleji zbavit? Ať už jde o cokoliv, tímto způsobem bylo nalezeno další využití kategorie velkých SUV - jako pohřebáky nakonec dávají docela smysl...











Na první pohled „obyčejné” AMG nezaujme tolik, jako po otevření pátých dveří - pohřebák tohoto ražení jsme ještě neviděli
Zdroj: Huiskamp Carrosseriefabriek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
EU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
před 9 hodinamiVW možná pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla dostat
před 11 hodinamiČíňané odhalili další novinku s jejich unikátním plochým osmiválcem, kráčí opačným směrem než evropská konkurence
dnesV další zemi EU můžete o dovolené jezdit na dálnici až 150 km/h, je to obrovský dějinný paradox
dnesPrvní nové AUDI vypadá naživo ještě hůř, ušili ho horkou jehlou nejspíš z propadáku Porsche
dnes
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB