před 2 hodinami | Petr Prokopec
Xiaomi SU7 se sice v nárazových zkouškách ukázalo být nejbezpečnějším čínským autem, jaké kdy vzniklo, ani to ale neznamená, že se v něm nedá zabít. P...
před 5 hodinami | Petr Miler
Spasitel? Tak se rád tvářil, vyklubal se z něj ale spíš ničitel. Automobilový svět je specifické místo, kterému musíte rozumět do hloubky, abyste poch...
před 10 hodinami | Petr Miler
Časově nejde zrovna o dnešní zboží, ale podívejte se na tachometr - během pouhých 863 ujetých km tohle auto mnoho ze své svěžesti ztratit nemohlo. Za ...
před 11 hodinami | Petr Miler
Představa „elektrických optimistů”, že míra akceptace těchto aut postupem času poroste, se evidentně míjí s realitou. Lidé naopak projevují obdivuhodn...
včera | Petr Miler
Je to vlastně nekonečně hloupé a nedává to žádný smysl, přesto jsme dokola svědky takových plánů, jejich pozdější realizace a následných selhání. Co p...
31.3.2025 | Petr Prokopec
Jeden z největších automobilových trhů Evropy začíná s pokračujícími jednáním o konci války na Ukrajině stále více lákat automobilky, které jej v roce...
31.3.2025 | Petr Miler
Nemůžeme říci, že by v nás současné BMW řady 7 generace G70 vzbuzovalo touhu už kvůli tomu, jak vypadá, coby „atribut moci” ale pochopitelně funguje n...
30.3.2025 | Petr Prokopec
Zůstáváme přesvědčeni, že majitelé v pozici zákazníků mají mít jednoduše právo dělat si se svými auty, co uznají za vhodné, a automobilky mají jim nel...
29.3.2025 | Petr Prokopec
Je to slušná ironie, ale pro fanoušky Volkswagenů je to současně dobrá zpráva. Automobilka se rozhodla zbavit části rodinného stříbra a z depozitáře v...
29.3.2025 | Petr Miler
Stále nevěříme, že se to stalo, navíc si můžeme jen hlavu ukroutit nad způsobem, jakým se to stalo. Je to věta vpašovaná odnikud do naprosto nesouvise...
28.3.2025 | Petr Miler
Dlouho jsme neslyšeli o Schumiho stavu nic konkrétního od nikoho, kdo by měl reálnou šanci s ním být v kontaktu a dalo se mu věřit cokoli, co říká. Fe...
28.3.2025 | Petr Miler
Čtrnáct tisíc? Čtrnáct stovek? Ne, čtrnáct kusů. Přesně tolik exemplářů svého elektrického kompaktu navezl Peugeot loni v listopadu s velkou pompou do...
28.3.2025 | Petr Miler
Třícípá hvězda dodnes těží z pověsti výrobce extrémně odolných aut, ale co z nich reálně zbylo? I modernější Mercedesy vydrží, ale tohle už ne a jejic...
26.3.2025 | Petr Prokopec
Šéf španělské automobilky nenechává na Bruselu nit suchou a připomíná, jaké dopady mají rádoby ochranářská opatření EU na starý kontinent. Loňské rozh...
26.3.2025 | Petr Miler
Výkonná auta jsou fajn, ale každodenní ježdění s nimi je obvykle buď otravné nebo s větší rodinou zcela nemožné. Tenhle stroj je jiná. A že při pohled...
25.3.2025 | Petr Prokopec
Jeho výjimečný cit pro věc nelze rozporovat, má na svědomí jednu z největších automobilových legend všech dob, která jako by nestárla. Nelíbí se mu mn...
24.3.2025 | Petr Miler
Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp? Tak nějak se tváří Clarkson poté, co Teslu 17 let po slavném soudním sporu mezi ní a Top Gearem dohnaly pr...
24.3.2025 | Petr Prokopec
Jako by nestačily všechny dosud známé potíže, existují i ty zatím neprobírané. Němce na jeden z nich upozorňuje skupina univerzitních profesorů, ale n...
24.3.2025 | Petr Miler
To tenkrát ještě rostly holkám vlasy a 16 ventilů v motoru znamenalo prodejní argument, který bylo dobré uvádět ve zlatém provedení na zádi auta. A vl...
23.3.2025 | Petr Miler
Po obrovském korejském průšvihu jsme si říkali, že Lamborghini nebude dál chtít být vnímáno jako někdo, kdo od Korejců cokoli odkoukává. A je to tak. ...