Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Alfu Romeo Giulia můžete mít hned, jen to bude ta původní
26.7.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Na novou Giulii bude třeba ještě rok čekat. Tu původní ale lze mít hned a dost možná sklidíte i více uznání i obdivných pohledů okolí.
Alfa Romeo Giulia, která se představila minulý měsíc, je pro petrolheada víc než lákavý stroj, zejména má-li rád rychlé sedany se zadním náhonem a manuálním řazením. 510 koní a 1 500 kg verze Quadrifoglio Verde vypadají krásně, ale ve skutečnosti nebudou nijak levné. A kdy přijdou do prodeje, je zatím stále otázkou - také to může být až koncem roku 2016 jako modelový rok 2017.
Vůbec bychom se nedivili, kdyby se vám nechtělo čekat. Jistě, dá se pořídit BMW M3, ale to je těžší a o dost slabší. A také to je relativně obyčejné auto ve srovnání s Alfou. Další možností je model Giulietta, ale to není sedan a je to předokolka. Také se nabízí model 159 - že byste jej museli pořídit ojetý by vadit nemuselo, ale má také přední náhon a není to zrovna nejpovedenější Alfa Romeo.
Pokud ale chcete věc s názvem Giulia, je potřeba se poohlédnout v historii, neboť Giulia už tu jednou byla. Modely ze 60. a 70. let jsou dnes velmi ceněnými stroji a pokud jsou v dobrém stavu, nejsou levné. Krásným příkladem je třeba tohle kupé, které je na prodej v Itálii a je v prakticky dokonalém stavu. Je to vzácná silniční verze 1300 GTA o 116 koních v originálním stavu, takže i z toho lze odvodit, že cena bude pořádně mastná. Sedíte? 5,4 milionu korun.
Jistě, tak drahá nová Giulia určitě nebude ani v nejvyšší verzi s veškerou myslitelnou výbavou, má-li reálně pomýšlet na konkurenci BMW M3. Tohle je příklad raritního kousku, který je ve skvělém stavu a který je vhodný také jako investice. Je-li taková suma, za kterou klidně pořídíte starší Ferrari, příliš, lze nabídnout některý sedan, ostatně nová Giulia bude primárně také jím. A je tu větší výběr, takže i ceny jsou citelně nižší.
Například tento zelený kousek by mohl být zajímavý, třebaže má ne úplně lákavou barvu, která může připomenout tu pastelovou zelenou na Fabiích a Octaviích. Je to ale druhá nejvyšší verze Bollino Oro a je po čerstvé renovaci, takže je ve stavu blízkém novému autz. Poprvé byl registrován v červnu roku 1965, tedy mu je téměř přesně padesát let a registrační značky MI A2 jsou původní. Přijde na nějakých 740 tisíc korun. A 98 koní není na 1,1 tuny vážící Giulii zas tak málo.
Další možností může být bílý sedan ve verzi Biscione - nejvyšší, která se vyráběla, jak říká i popis inzerátu. Tento je k mání v Německu a prý ho měl posledních pětadvacet let jeden majitel v Římě. Čerstvě prošel velkým servisem, nikoliv však renovací, a servisní dokumenty od roku 1990 jsou také k dispozici. Vzhled trochu kazí rámeček registrační značky, ale ten odstranit je otázka pár minut práce se šroubovákem. Bílá barva Giulii sluší určitě víc než zelená, výkon je stejných 98 koní a cena tohoto kousku je také příznivá - 702 tisíc korun.
Na pořízení Alfy Romeo Giulia tedy nemusíte čekat rok a půl a pak ještě další měsíce, než vám dodají auto přesně podle vašich představ. Jistě, bude nabité moderní technikou a bude vším, co od nového auta očekáváte a ještě něčím navíc, protože to je Alfa. Původní Giulia ale u znalců dost pravděpodobně bude znamenat víc palců nahoru. A sraz veteránů je dobrým způsobem, jak strávit víkend v blízkosti lidí s podobnou tekutinou v žilách...
Kompletní galerie všech zmiňovaných vozů
Kupé Giulia 1300 GTA je vážně drahé, za 5,4 milionu pořídíte starší Ferrari
Zelený sedan Bollino Oro je nicméně po renovaci a stojí tolik, co vybavená Octavia. Je však nepoměrně zajímavější
Bílý sedan ve verzi Biscione má tak krásný interiér, že by člověk vydržel hodiny hledět jen na fotky
Zdroj: Mobile.de
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 40 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 36 minutami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před hodinou - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 3 hodinami - Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před 4 hodinami - Jaguar ukázal víc ze svého přelomového modelu a přerodu vůbec, něco tak ujetého svět ještě neviděl
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva