BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem

Nejkritizovanější oblastí nejmenšího modelu z Mnichova je jeho příď. V rámci faceliftu by měla dostat hezčí obličej řady 2, ale pokud na něj nechcete čekat...
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem

24.2.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nejkritizovanější oblastí nejmenšího modelu z Mnichova je jeho příď. V rámci faceliftu by měla dostat hezčí obličej řady 2, ale pokud na něj nechcete čekat...

Jednička ze stáje modrobílé vrtule má mezi všemi kompakty na dnešním trhu dozajista nejzajímavější koncepci pohonu. Podélně umístěný motor vpředu pohání kola zadní nápravy, a tak je jízdní zážitek na docela jiné úrovni než u konkurenčních vozů s předním pohonem. Budete oponovat, že mnoho majitelů ani neví, že mají tak neobvyklý vůz, ale na druhou stranu právě tenhle automobil dokázal přesvědčit řadu těch, kteří do té doby pokukovali po mnichovských modelech vyšších řad. Zda se to bude do budoucna měnit opačným směrem je otázkou.

Většina z majitelů vám ale nad pivem prozradí, že je to příď, která se jim na jejich jedničce nelíbí. Zejména u druhé generace vypadají přední světlomety až nepatřičně velké, skoro až nehodící se ke zbytku karoserie. Vůz vypadá oproti trojce lehce nevyváženě, ať už jezdí jak chce. Ví to všichni včetně BMW, které to hodlá při nejbližší příležitosti konečně změnit.

Jako první však začala tento problém elegantně řešit společnost Individual Car Consulting z německého Augsburgu, která nabízí přepracovávání BMW podle zákazníkových představ. Není typickou tuningovou firmou, ale dokáže také upravovat motor, dodávat lepší navigační systémy i provádět běžné servisní úkony.

Jejich posledním dílem je pečlivá transplantace kompletní přídě z nového kupé M235i na všechny motorizace BMW řady 1 (třídvířko F21 i pětidvířko F20) a to za 2 999 Euro (cca 82 tisíc korun) včetně dílů, montáže a lakování. Někteří po tomto zákroku vlastně ani nebudou schopni odhalit, že tu něco nehraje, že takhle vlastně jednička nevypadá.

Tato myšlenka se nám líbí. Všem nám ovšem může bez ohledu na ohodnocení výsledku mistrně ukázat, jak by mohl vypadat facelift aktuální řady 1, respektive jak by vypadalo M135i po kosmetické kúře přímo od BMW.


BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem - 1 - BMW 1 adoptuje prid dvojky 2014 01BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem - 2 - BMW 1 adoptuje prid dvojky 2014 02BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem - 3 - BMW 1 adoptuje prid dvojky 2014 03BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem - 4 - BMW 1 adoptuje prid dvojky 2014 04BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem - 5 - BMW 1 adoptuje prid dvojky 2014 05BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem - 6 - BMW 1 adoptuje prid dvojky 2014 06
Příď z M235i je na jedničce docela vkusná. Pokud bychom měli M135i, pak bychom si tuhle transplantaci zřejmě nechali udělat

Zdroj: Bimmertoday

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše