Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
ABT Audi TT: německý tuner výkonem 310 koní dorovnává tovární TTS
28.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modifikované Audi TT dostalo i vyšší točivý moment než oficiální TTS. Mimo to jej zkrášlují také nová 20palcová litá kola DR.
Pro koncern Volkswagen asi neexistuje známější tuner než společnost ABT. Ta si bere do parády prakticky vše, co vznikne ve Wolfsburgu či Ingolstadtu, přičemž stranou zájmu nezůstalo ani nové Audi TT. To bude veřejnosti odhaleno zítra na tuningové show v Essenu, tiskovou zprávu a první fotky tu ovšem máme již dnes. Poreferovat tedy můžeme především o nárůstu výkonu, jehož se dočkal benzinový čtyřválec 2,0 TFSI.
Oproti standardním 230 koním a 370 Nm totiž pohonná jednotka nyní produkuje 310 koní a 440 Nm, tedy stejný výkon, ovšem vyšší točivý moment, než jaký dostanete u oficiální verze TTS. Dá se tedy předpokládat, že zlepšení dozná akcelerace z klidu na stovku, která továrnímu vozu zabere v kombinaci s dvouspojkovým automatem S tronic pouze 4,6 sekundy. Konkrétní data ovšem ABT nezveřejnil.
Odhalena nebyla rovněž nejvyšší rychlost, či způsob, jakým úpravce vyšší výkon z přeplňovaného dvoulitru vydoloval. Počítat se ovšem stoprocentně dá s novou mapou řídicí jednotky. Více ovšem víme o bodykitu, který počítá s odlišnými bočními prahy, zrevidovanými kryty bočních zrcátek a mohutným zadním křídlem. Přepracován byl pak ještě zadní nárazník, jehož součástí je i difuzor.
Komplet pak dotváří čtveřice koncovek výfuku a dvacetipalcová litá kola DR, která jsou obuta do pneumatik Continental. Tím ovšem tisková zpráva končí, více snad budeme vědět po slavnostní premiéře.








Audi TT dostalo namísto sériových 230 hned 310 koní. Jízdní dynamiku však firma ABT nezveřejnila
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 2 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sprint Race v Jerezu vyhrál Marc Marquez včera 15:23
- V Moto2 PP pro Gonzaleze, 10. Salač včera 14:28
- Pole Position získal v Moto3 v Jerezu Rueda včera 13:40
- Pole Position si v Jerezu vyjel překvapivě Fabio Quartararo včera 10:53
- WorldSBK Most 16.-18.5.2025: soutěžíme o 2 vstupenky 25.4.2025
Nejnovější články
Další velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
před 2 hodinamiMini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 3 hodinamiČíňané jdou úplně opačným směrem než Evropané, ukázali další novinku s unikátním osmiválcem vlastní výroby
před 4 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraVW možná pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla dostat
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB